بهترین رندرهای هفته 9 ژانویه

رندر بی ام و سری 5 2024

تویوتا با کانسپت Prologue پیش نمایشی کرد که نسخه تولیدی نسل بعدی C-HR چگونه خواهد بود. منصفانه است که بگوییم کراس اوور کوچک زبان طراحی عجیب خود را حفظ خواهد کرد و این رندر پیش نمایش مدل با چراغ های جلوی C شکل را نشان می دهد.

فول، واگن اولین سدان برقی خود را تکمیل می کند. ID.7 به خانواده رو به رشد خودروهای الکتریکی ID ملحق خواهد شد و انتظار داریم تا اواسط سال جاری آن را به شکل نهایی و رسمی ببینیم. این رندر پیش‌نمایش چیزی است که می‌تواند به نظر برسد.

نسل جدید سری 5 در حال حاضر در دست توسعه است و ما به طور قطع می د،م که یک نسخه سقف بلند وجود دارد. خوشبختانه، شرکت باواریایی با طراحی بیرونی خودرو قایق را تکان نمی دهد و از قرار دادن توری های بیش از حد بزرگ خودداری می کند.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

نسخه الکتریکی Boxster تا اواسط دهه عرضه نمی شود، اگرچه ما در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد آن می د،م. از نظر طراحی، ما انتظار داریم که Boxster فعلی با خطوط واضح تر، همانطور که در این رندر اختصاصی دیده می شود، تکامل یابد.

رندر VW ID.7


منبع: https://www.motor1.com/news/630768/best-renderings-january-9/

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

رندر پورشه با،تر رندر تویوتا C-HR 2024 هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.