شناسه فولکس واگن Buzz GTX با قدرت 335 اسب بخار و چهار چرخ متحرک تایید شد

صحبت از شناسه طول، تر. گرونیتز به وزوز گفت اتوموبیل 250 میلی متر (9.8 اینچ) کشیده خواهد شد. به ،وان تازه‌تر، مدل استاندارد موجود در اروپا در پیکربندی‌های مسافری و باری 4712 میلی‌متر (185.5 اینچ) به فروش می‌رسد. او اضافه کرد که یک طرح سه ردیفه با هفت صندلی خواهد داشت، “و می تو،د همه آنها را از پشت بیرون ،شید.” وی در ادامه خاطرنشان کرد: صندلی های کاپیت، نیز خواهد داشت که به دور خود می چرخند.

فول،‌واگن در اوا، سال جاری مجموعه خودروهای الکتریکی خود را با ID.7 و ID.3 GTX گسترش خواهد داد تا با فیس لیفت اعلام‌شده این خودروی کامپکت وارد بازار شود. یک ID.8 به اندازه Atlas نیز در دست ساخت است، مانند Trinity پرچمدار.


منبع: https://www.motor1.com/news/630710/vw-id-buzz-gtx-335-hp/

گرونیتز میزان گشتاور ID را مشخص نکرد. Buzz GTX خواهد داشت، اما ما به شما یادآوری می کنیم که دو شاسی بلند پرفورمنس دارای 339 پوند فوت (460 نیوتن متر) هستند. رئیس R&D فول،‌واگن تایید کرد که مینی‌ون بدون آلایندگی در اسپرت‌ترین رنگ خود دارای موتورهای دوگانه و چهار چرخ محرک خواهد بود. در اوا، امسال، رنگ‌های خاص و فضای داخلی منحصربه‌فرد به همراه «برخی ویژگی‌های اضافی» نیز دریافت می‌کند.

شناسه فول، واگن  تیزر Buzz AWD گرونیتز تکرار کرد که یک کمپینگ با نشان کالیفرنیا در حال ساخت است، اما زودتر از سال 2025 منتشر نخواهد شد.

به گفته گرونیتز، مدلی با موتور دوگانه غیر GTX در دست بررسی است. در واقع، آن ارائه ای که به آن اشاره کردیم، یک تیزر برای پیکربندی شاسی بلند و تمام چرخ متحرک نیز داشت. ما به شما یادآوری می کنیم که مدل دراز تنها مدل موجود در ایالات متحده خواهد بود که ID. Buzz در سال 2024 به فروش خواهد رسید. در مقایسه با مدل استاندارد دیفرانسیل عقب، بسته باتری بزرگتری خواهد داشت.

3 ع، ها

در اکتبر 2022، خودروهای تجاری فول، واگن یک تیزر از ID را به اشتراک گذاشت. Buzz GTX اما بدون انتشار هیچ جزئیاتی. خوشبختانه، برخی از قطعات گمشده پازل اکنون در جای خود قرار می گیرند، زیرا رئیس تحقیق و توسعه، کای گرونیتز، برخی از مشخصات آبدار را به اشتراک گذاشت. در اوا، امسال، نسخه پرفورمنس مینی ون برقی 250 کیلووات خواهد داشت که 335 ، بخار قدرت دارد. این در واقع بیشتر از 295 ، بخار ID.4/ID.5 GTX است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.