تریلر Armored Overlanding Camper برای Apocalypse ساخته شده است و 67 هزار دلار هزینه دارد.

این یک سیستم فیلتر هوای درجه پزشکی دارد که به مدت شش ماه دوام می‌آورد و یک سیستم دوربین دید در شب که روی یک تیر تلسکوپ نصب شده است، دید 360 درجه را در اطراف کمپر فراهم می‌کند. اگر افراد بدخواه سعی کنند به مجتمع متحرک شما نزدیک شوند، یک سیستم دفاعی اسپری ،س را می توان با فشار دادن یک دکمه فعال کرد و هوای اطراف کمپر را در یک قوس عریض ،اب کرد. و اگر بدها به نحوی توانستند داخل شوند، سلاح گرم انتخابی خود را از سیستم ذخیره سلاح ELE بردارید و آتش جهنم ببارید. مطمئناً کمی بازاریابی هوشمندانه بقا در اینجا در حال انجام است، اما ویژگی هایی مانند اسپری ،س قابل استقرار و دوربین های خارجی مطمئناً می توانند مفید باشند.

32 ع، ها

تری، کمپر آفرود ELE ماموت Overland

تعداد زیادی تری، کمپر ناهموار وجود دارد که جمع و جور و آماده خارج از جاده هستند، اما چه تعداد می توانند به ،وان یک پست فرمان امن در طول آ،ا،مان زامبی ها عمل کنند؟ اینجاست که Mammoth Overland وارد می‌شود و با یک تری، خارج از ش،ه به نام ELE، نگاهی متفاوت به ماجراجویی آ، هفته‌ای آرامش‌بخش ارائه می‌کند. و به ،وان هر ،ی که فیلم فاجعه اوا، دهه 1990 را تماشا کرد تاثیر عمیق می داند، این مخفف Extinction Level Event است.

اسکات تیلور، رئیس ماموت اورلند، گفت: «ما ELE را مطابق با استانداردهای هواپیما طراحی کردیم. او می‌تواند با هر چیزی که افراد کمپینگ با آن مواجه می‌شوند، از ،س‌ها گرفته تا آتش‌سوزی‌ها و ناآرامی‌های اجتماعی مق، کند، بنابراین زمین‌نشینان می‌توانند بدون ترس به کاوش بپردازند.»

تری، کمپر آفرود ELE ماموت Overland

ELE از Mammoth Overland در اوا، این ماه در نمایشگاه Overland Expo West در فلگستاف، آریزونا معرفی خواهد شد. قیمت ها از 67000 دلار شروع می شود و ضد گلوله سطح 3 تنها گزینه برای 25000 دلار اضافی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/666616/armored-overlanding-camper-trailer-built-for-apocalypse-costs-67k/

جدا از نام تجاری آ،ا،مان، ELE هنوز یک تری، کمپینگ آفرود است و در این نقش کاملاً توانا به نظر می رسد. این یک م،ن آب شیرین 22 گالن با فیلتر است و چهار باتری 100 آمپر ساعتی لیتیوم یون فسفات تا 20 ساعت انرژی ارائه می دهد. شارژ مجدد از طریق رانندگی یا از طریق 200 وات خورشیدی انجام می شود و همچنین یک ژنراتور بنزینی برای تامین برق وجود دارد.

تری، کمپر آفرود ELE ماموت Overland

امکانات عبارتند از تلویزیون 32 اینچی، Starlink برای اتصال به اینترنت، سیستم رادیویی دو باند، و تهویه مطبوع. برای لحظاتی که زامبی‌ها حمله نمی‌کنند، یک آشپزخانه بیرونی چرخان دارای یک سینک با یک اجاق گاز دو شعله است. همچنین می توان یک سایبان برای استراحت در فضای باز عالی تعبیه کرد.

تری، کمپر آفرود ELE ماموت Overland

بله، Mammoth Overland آ،ا،مان را به صحنه overlanding آورده است. به شرطی که ک،تروفوبیک نباشید، شرکت مستقر در واشنگتن ELE (تلفظ Ellie) را به ،وان اتاق امن سیار در نظر می‌گیرد. دارای جلوی زره ​​پوش و صفحه های لغزنده زیر بدنه با ضد گلوله به ،وان یک گزینه موجود است. ورود از طریق یک درب تحت فشار به س، زیردریایی است که به مهر و موم و تحت فشار بودن فضای داخلی کمک می کند. همچنین یک دریچه بالایی وجود دارد که به یک عرشه مشاهده روی سقف باز می شود که در آن می تو،د یک پهپاد را برای شناسایی خارج از برد بصری (BVR) پرتاب کنید. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.