سیتروئن امی را تماشا کنید که موفق به مقابله با محبوب ترین سنجاق سر موناکو نمی شود

مشخص نیست که آیا راننده خودرو در این تصادف آسیب دیده است یا خیر. اما با توجه به اینکه این اتفاق با سرعت نسبتا کم رخ داده است، این احتمال وجود دارد که راننده حالش خوب باشد. در پیاده رو هم افرادی بودند، اما خوشبختانه هیچکدام از آنها توسط آمی و آوارهای آن مورد اصابت قرار نگرفتند.

سنجاق سر هتل گراند یکی از شناخته شده ترین پیچ های گرندپری موناکو است. همچنین به دلیل پیچش 180 درجه ای که نیاز به سرعت کمتری دارد، به ،وان کندترین پیچ در فرمول 1 شناخته می شود. پیمودن این پیچ با سرعت برای خودروهای فرمول 1 بسیار خطرناک است، بیشتر برای خودروهایی مانند سیتروئن آمی.

همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالا مشاهده می شود، یک سیتروئن آمی آبی نتوانست به طور ایمن با سنجاق سر هتل گرند برخورد کند. پاس اول، که یک صعود خفیف در سربالایی بود، خوب پیش رفت، اگرچه می‌توانستید صدای جیر جیر ،تیک‌های Ami را بشنوید که چرخش 180 درجه‌ای به سمت راست بسیار سریع انجام می‌داد.

سیتروئن آمی یک خودروی شهری کم ارتفاع است که با طراحی قطبی خود در کانون توجه قرار گرفت. همچنین کاملا جمع و جور است و تنها 7.9 فوت (2.41 متر) طول، 4.6 فوت (1.39 متر) عرض و 5.0 فوت (1.52 متر) ارتفاع دارد. بدنه مکعبی شکل نسبتاً نزدیک به زمین است و فاصله آن تنها 5.1 اینچ (130 میلی متر) است. با این حال، این واقعیت برای محبوب ترین گیره موی گرندپری موناکو م،ی ندارد: سنجاق سر هتل گرند، که گاهی به ،وان سنجاق سر Fairmont یا Loews شناخته می شود.

همانطور که گفته شد، گیره موی هتل گراند و بقیه پیست موناکو در طول سال ها شاهد چندین تصادف بوده است. یکی از تصادفات به یاد ماندنی در سال 1996 همراه با چندین حادثه دیگر در داخل مسابقه رخ داد که در پایان تنها سه بازیکن پای، را شاهد بودیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/656788/citroen-ami-fail-monaco-hairpin-video/

با این حال، رانندگی به عقب رفت. آمی زم، که به سراشیبی سمت چپ نزدیک شد کمی سریع بود که منجر به واژگونی خودرو در قله شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.