تبدیل RV اتوبوس مدرسه فضای زندگی کافی برای خانواده سه نفره دارد

تبدیل اتوبوس مدرسه خانواده جدیدترین نمونه از مجموعه خلاقیت های خانگی است که می بینیم. مردم در حال بررسی راه های جدید برای زندگی و استفاده از اتوبوس های مدرسه برای رسیدن به رویاهای خود هستند. امکانات طراحی بی پایان است و دیدن آنچه مردم خلق می کنند همیشه هیجان انگیز است.


منبع: https://www.motor1.com/news/667070/sc،ol-bus-rv-conversion-family-three/

نمای بیرونی اتوبوس به اندازه داخل آن کاربردی است. این درب به س، RV با صفحه نمایش، سایبان برقی 18 فوتی و پنجره های RV دارد. همچنین دارای فضای ذخیره سازی اضافی زیر بدنه است. در پشت، ،وجی اضطراری برای دسترسی به فضای ذخیره سازی زیر اتاق خواب عقب باز می شود.

یک اتوبوس ممکن است فضای زیادی برای نشیمن ارائه نکند، اما یک چیدمان و طراحی متفکرانه می تواند خانه ای دوست داشتنی را ایجاد کند. یک خانواده سه نفره این کار را انجام دادند و یک اتوبوس قدیمی را به خانه متحرک خود تبدیل ،د.

جلوی اتوبوس با یک جفت کاناپه که رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند. این دو می توانند به یک تخت اضافی برای مهمانان تبدیل شوند. همچنین جایی است که خانواده کار می کنند و بیشتر وعده های غذایی در خارج از خانه صرف می شود.

یک آشپزخانه قابل توجه در پشت اتاق نشیمن وجود دارد، با فضای کافی برای پیشخوان با یک سینک بزرگ. طرف دیگر آشپزخانه دارای یک یخچال مس، (با یک فریزر دو کشو) و یک اجاق گاز است. یک دریچه هود در زیر مایکروویو و فضای کابینت کافی در زیر پیشخوان ها وجود دارد – برای یک سیستم تصفیه آب و یک Keurig کافی است. آشپزخانه همچنین دارای یک انباری از کف تا سقف است که دارای کشوهایی برای دسترسی آسان است.

اتاق خواب در پشت به اندازه تشک بزرگ است تا فضای نشیمن را به حدا،ر برساند. کابینت های بالای سر و یک قفسه بزرگ فضای ذخیره سازی را فراهم می کند، اما فضایی برای راه رفتن وجود ندارد. این کاملاً برای خواب است، اگرچه اتاق خواب دارای یک لبه در اطراف آن برای وسایل کوچکتر مانند تلفن و ساعت است.

وسط اتوبوس دارای حمام در یک طرف و تختخواب برای نوجوانان خانواده است. راهرو که دری برای جدا ، آن از جلوی اتوبوس و تختخواب دارد، با کمدهایی برای ملحفه های حمام و لباس های خانواده پوشیده شده است. خطوط ،یبی ماشین لباسشویی/خشک کن در راهرو، با حمام در یک طرف، که دارای توالت کمپوست است. این اتوبوس دارای یک م،ن آب شیرین 40 گالن و یک م،ن آب خا،تری 48 گالن است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.