هیوندای کونا الکتریکی 2024 را در حال کروز در بزرگراه در اولین مشاهده عمومی ببینید

قیمت هنوز اعلام نشده است، اما باید به زودی عرضه شود زیرا Konas با سوخت احتراقی در تابستان به نمایندگی ها می رسد. ،ا الکتریک تا پاییز وارد نمی شود.

این اولین باری است که ،ا بازسازی شده را در انظار عمومی می بینیم. این خودرو در پایان سال 2022 با حضور در ایالات متحده در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک در سطح جه، عرضه شد، و اگرچه ما نمی تو،م آن را تایید کنیم، ،ا که در اینجا دیده می شود مطمئناً شبیه مدل الکتریکی استفاده شده برای ع، های مطبوعاتی رسمی هیوندای است. این به ما فرصتی می دهد تا Kona را فراتر از محدوده یک عکاسی ساختاریافته ببینیم، و مطمئناً هیچ راهی برای از دست دادن نمای بیرونی زرد وجود ندارد.

ما همچنین دیدگاه بهتری از نسبت‌ها و نشانه‌های ظاهری ،ا به‌دست می‌آوریم، به‌ویژه گیره بحث‌برانگیز عقب با بازتاب‌دهنده دروازه‌ای آن تا بالا و چراغ‌های عقب درشت پایین. این نسخه همچنین دارای تزئینات همرنگ بدنه روی قوس چرخ‌ها است که ظاهری وسیع‌تر در نمایه ایجاد می‌کند. Motor1.com خوانندگان در نظرات اولین پست ما در آمریکای شمالی ،ا نسبت به مسیر طراحی هیوندای انتقاد داشتند. آیا این ویدیوی واقعی این نظرات را تغییر خواهد داد؟

هیوندای ،ا الکتریک 2024

71 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/667082/see-2024-hyundai-kona-electric-cruising-highway-first-public-sighting/

دو سطح تریم دیگر ،ا لیمیتد و اسپرت N-Line هستند. مدل اول دارای موتور آشنای 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 147 ، بخار یا اختیاری 1.6 لیتری توربوی 195 ، بخاری است، در حالی که N-Line دارای استاندارد 1.6 لیتری چهار دیگ توربو شارژ است. موتور توربو همچنین گیر،س هشت سرعته اتوماتیک را در مقابل CVT اضافه می کند و سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است.

یک هیوندای ،ا جدید برای مدل سال 2024 وجود دارد، و در حالی که ما آن را در ع، های رسمی مطبوعاتی دیده ایم، این کراس اوور کوچک هنوز به نمایندگی ها راه پیدا نکرده است. با این حال، اخیراً یک پیش‌تولید ،ا الکتریک در حال غلتیدن در بزرگراه کالیفرنیای ج،ی دیده شد KindelAuto در یوتیوب وجود داشت تا آن را در ویدیو ببیند.

هیوندای به ،وان تجدید نظر، سه سطح تریم برای ،ا 2024 را در نیویورک معرفی کرد. بدیهی است که این خودروی برقی است که دارای یک بسته باتری 48.6 کیلووات ساعتی استاندارد است که مسافت ،نی 197 مایل را بین توقف های شارژ فراهم می کند. بسته باتری 64.8 کیلووات ساعتی اختیاری است که برد را تا 260 مایل ،نی افزایش می دهد. صرف نظر از بسته، ،ا الکتریک قادر به شارژ سریع 400 ولتی است که می تواند باتری را از 10 تا 80 درصد در 43 دقیقه شارژ کند. دیفرانسیل جلو تنها گزینه پیشرانه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.