تریلر فیلم The Calm، آخرین فیلم کوتاه BMW را ببینید

کارگرد، فیلم کوتاه جدید BMW بر عهده سم هارگریو است که کارگرد، فیلم اکشن نتفلی، را نیز بر عهده داشته است. است،اج با بازی کریس همسورث و جوزف ،ینسکی – کارگردان تاپ گان: ماوریک – به ،وان تهیه کننده اجرایی امضا شد. بنابراین به جرات می توان گفت که برند آلم، لیست کاملاً چشمگیری از افراد را برای این کار جمع آوری کرده است.

برای جالب‌تر ، چیزها، ب‌ام‌و می‌خواهد از صفحه نمایش پانوراما 31.3 اینچی عقب i7 به ،وان رسانه‌ای برای اولین نمایش جه، این فیلم کوتاه استفاده کند. این تلویزیون که به ،وان Theater Screen شناخته می شود، اساساً تلویزیونی است که از سربرگ به پایین کشیده شده و به صورت افقی در سراسر عرض داخلی پخش می شود.

این تری، که می‌تو،د در بالای این صفحه تماشا کنید، نشان می‌دهد که شخصیت‌های اصلی از یک BMW i7 M70 برای دور شدن از افراد بد موتورسیکلت استفاده می‌کنند، در حالی که از یک موسیقی متن خوب با امضای آن لذت می‌برند. ،ی نیست جز هانس زیمر، همان مردی که موسیقی را برای ،اوینی مانند آغاز، در میان ستارگان، و تپه، بین دیگران.

ینس تیمر، معاون ارشد مشتری و برند BMW گفت: “BMW Films بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ غنی BMW در دنیای سینما است.” “با اولین نمایش “آرام” در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن، ما از بازگشت بخش مهمی از میراث خود استقبال می کنیم. ماهیت خلاقانه و مبتکرانه این فیلم کوتاه نشان دهنده رویکرد پیشرفته ای است که این مجموعه از ابتدا در پیش گرفته است. بازگرداندن این فرنچایز در سال 2023 با دو بازیگر قدرتمند زن به خصوص احساس دردناکی است. و این واقعیت که وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی ما در انتهای تیز اولین سکانس تعقیب و گریز کاملاً بی صدا در جهان قرار دارند، به “آرام” ارتباط بیشتری می بخشد.

با این اوصاف، باید دید که آیا ،وان جدید این خودروساز آلم، می تواند انتظارات را برآورده کند یا خیر. استخدام سریال دهه 2000 اما تا آن زمان، مایلیم بد،م نظر شما در مورد آن چیست، بنابراین به بخش نظرات سر بزنید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/667132/bmw-film-the-calm-trailer/

بی‌ام‌و ویدیوی تری، جدیدترین تلاش مرتبط با سینمای خود به نام «آرام» را منتشر کرده است که در 17 می در جشنواره بین‌المللی فیلم کن فرانسه نمایش داده می‌شود، جایی که شرکت‌کنندگان می‌توانند پوم کلمنتیف و اوما تورمن را در فیلم ببینند. نقش های اصلی فیلم کوتاه اکشن.

سفر فیلم کوتاه BMW در اوایل دهه 2000 آغاز شد استخدام سریال در اینترنت شیطنت ها تبدیل به یک حس ویروسی شد. در آن نام‌های مشهور هالیوودی مانند جان فرانکنهایمر، گای ریچی، آنگ لی و آلخاندرو گونزالس ایناریتو حضور داشتند. اما شاید شناخته شده ترین فیلم بی ام و در بین همه آنها، فیلمی با بازی کلایو اوون و مدونا باشد که در آن زمان همسر گای ریچی بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.