این اتوبوس مدرسه کوچک را تماشا کنید که در 20 دقیقه به یک اتومبیل لوکس تبدیل می شود

این تولید 20 دقیقه ای که توسط یوتیوبر معروف به منتشر شده است رئیس جمهور چای، نشان می دهد که چگونه او (به همراه برادر و پدرش) توانستند یک اتوبوس قدیمی مدرسه را به ،وان بخشی از یک پروژه نسبتا بلندپروازانه خودت انجام بده، به یک RV کاملاً مجهز تبدیل کنند.

اما همه چیز بین این دو دسته نیز وجود دارد و ویدیوی تعبیه شده در بالای این مقاله ساختاری را نشان می دهد که باید کاملاً در وسط قرار گیرد.

دنیای وسایل نقلیه تفریحی بسیار متنوع است، از پنت هاوس های میلیون دلاری روی چرخ گرفته تا تری،های کوچکی که به سختی برای دو نفر گنجایش دارند و هزینه ،ری از غول های لو،ی را دارند که هر گونه امکانات رفاهی قابل تصور را ارائه می دهند.

هنگام رنگ آمیزی سقف، از رنگ اشتباه استفاده ،د، بنابراین مجبور شدند همه چیز را بیرون بیاورند و سپس متوجه شدند که سقف نشتی دارد. مشکل دیگر این بود که آنها باید مقداری از دیواره خشک را که در جای خود ،بانده بودند، کندند زیرا باید لوله های مسی را برای سیستم تهویه مطبوع هدایت می ،د. و این حتی بزرگترین مشکلی نبود که آنها با آن مواجه شدند، اما من به شما اجازه می دهم خودتان در این ویدیو کشف کنید.

چای اتوبوس فورد 1991 را از یک کل،یونر که در فیس بوک تجارت می کند ،ید و واقعاً آنقدرها هم عالی به نظر نمی رسید. در بیرون دارای یک فرورفتگی از درخت بود و داخل آن یک ، ،بنده و آلوده به موریانه بود. اما همانطور که در ویدیو اشاره می کند، موتور و گیر،س خوب بود، بنابراین او با آن همراه شد.

اولین گام برداشتن ،مت داخلی بود که منجر به ایجاد یک پایه تمیز و بدون زنگ زدگی برای هر چیزی شد که قرار بود بعدی بیاید: فوم عایق، تخته کف، دیوارها، حمام با اندازه کامل و آشپزخانه و موارد دیگر. اما همانطور که خودتان خواهید دید، اشتباهاتی در این مسیر مرتکب شدند، که در دنیای DIY غیر معمول نیست.

اما نظر شما چیست: آیا آنها باید کاری متفاوت انجام می دادند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/667122/sc،ol-bus-diy-rv-conversion-video/در پایان، پس از شش ماه کار بر روی اتوبوس مدرسه قدیمی، کار آنها نتیجه داد زیرا RV DIY واقعاً زیبا به نظر می رسد! این وسیله نقلیه با یک تخت کینگ، نوعی فضای اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، تهویه مطبوع و یک ژنراتور بیرونی، همه چیزهایی را دارد که یک علاقه مندان به فضای باز نیاز دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.