تماشای پدر در حال ساخت لامبورگینی برقی چوبی برای پسرش

وقتی بچه بودیم، پوسترهای ابرخودروها را به شدت می‌خواستیم – و بیشتر ما به چیزی که می‌خواستند رسیدیم. دهه 70، 80 و 90 (بسته به اینکه Motor1.com ویرایشگر مورد بحث) همگی برای بخش سوپراسپرت عالی بودند، اما بچه‌های امروزی طیف گسترده‌تری از سوپراسپرت‌ها را برای انتخاب دارند. و اگر فرزندان شما با تهیه کاغذدیواری جدید برای تلفن یا تبلت خود خوب باشند، گرفتن یک پوستر مانند گذشته دشوار نیست. اما یک پدر با ساختن یک لامبورگینی واقعی قابل رانندگی برای پسرش، همه چیز را به سطح بسیار جدیدی رساند.

همه چیز با یک قفس فولادی جوش داده شده شروع می شود که به ،وان ساختار اصلی وسیله نقلیه استفاده می شود. محور محرک با موتور الکتریکی، چرخ‌ها و ترمزها و بیشتر سیستم تعلیق از کیت‌هایی برای مدل‌های DIY به نظر می‌رسد. البته، شاسی در مقایسه با یک خودروی واقعی به طور قابل توجهی ساده‌تر است، اما حقیقت این است که این مدل در مقیاس قابل رانندگی هرگز نیازی به مقاومت در برابر نیروهایی تقریباً به اندازه یک لامبورگینی واقعی ندارد. همچنین، ما شک داریم که مهندسی زیادی برای مح،ه ضخامت تیرهای فولادی انجام شده باشد، اما این نیز کاملاً قابل درک است.

اگرچه این چشمگیرترین بخش ساخت نیست. در حدود 4 دقیقه، پدر ماهر شروع به ساختن و کنار هم قرار دادن بدنه واقعی و پانل های زیر بدنه می کند. در توضیحات ویدیو، او توضیح می دهد که فقط از درختان دور ریخته شده استفاده می کند و هرگز درختان زنده را نمی کشد تا از آنها برای پروژه های خود استفاده کند. در حدود 10 دقیقه بعدی، این ابرخودروی مقیاس‌پذیر به آرامی شروع به شکل‌گیری می‌کند و دیدن اینکه استاد چوب چقدر پنل‌های Lamborghini Vision Gran Turismo را به خوبی تکرار می‌کند، کاملاً شگفت‌انگیز است. نتیجه نهایی بسیار بهتر از پوسترهای سوپراسپرت هایی است که در دوران کودکی داشتیم.

24 ع، ها

مرد پشت ND – هنر نجاری کانال در یوتیوب – یک استاد چوب کامل که می تواند تقریباً هر چیزی را که پسرش درخواست می کند کنده کاری کند – سرانجام برخی از کارهای جادویی خود را نشان داد. تقریباً یک سال پیش اولین بار در مورد ماکت Lamborghini Vision Gran Turismo او صحبت کردیم و در یک ویدیوی جدید، می‌تو،م روند ساخت مدل مقیاس قابل رانندگی را تماشا کنیم. اما هشدار دهید – فیلم پیوست شده در بالای این صفحه مسحور کننده است و به راحتی می تواند یک ربع ساعت از روز شما را از بین ببرد. اگرچه کاملاً ارزشش را دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/656922/dad-builds-son-wooden-lamborghini/Lambo V12 Vision Gran Turismo

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.