خودروی تجاری موتوردار دایملر در موزه مرسدس بنز.

طول (3400 تا 4600 میلی‌متر)، عرض (1700 تا 1800 میلی‌متر) و وزن (1000 تا 2500 کیلوگرم) وسایل نقلیه تجاری موتوری بسته به بار متفاوت است. این امر بر تنوع این مفهوم خودرویی که اخیراً معرفی شده است تأکید می کند. تنها سال قبل، Benz & Cie یک وسیله نقلیه قابل مقایسه در مانهایم ارائه کرده بود و این بخش را با “ون تحویل” خود تأسیس کرد.

داستان موفقیت خودروهای تجاری س، مرسدس بنز از اولین وانت های 1896 و 1897 تا اسپرینتر، ویتو و سیتان امتداد دارد. پیشینیان آنها در پایان قرن نوزدهم لجستیک انعطاف پذیر و سریع را با موتور احتراقی متحول ،د. امروزه، وانت‌های مرسدس بنز دوران جدیدی را در جابه‌جایی پایدار و بدون آلایندگی برای حمل و نقل کالا، تجارت دستی، خدمات تحویل و موارد دیگر نشان می‌دهند. موزه مرسدس بنز چندین نماینده از این داستان طول، موفقیت را به نمایش می گذارد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/milestones/close-ups/daimler-motorised-business-vehicle/<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

مینی تا ما،ی.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.