تولید بوگاتی شیرون به 400 دستگاه رسید و فقط 100 دستگاه باقی مانده است

بوگاتی با برنامه تولیدی که برای ابرخودروی شیرون در نظر گرفته است، به آرامی اما پیوسته در حال پیشرفت است. این شرکت فرانسوی به تازگی 400مین نمونه را پس از یک فرآیند مونتاژ حدود دو ماهه در خانه خود در مولشیم مونتاژ کرده است. تیمی متشکل از 20 مک،ک و صنعتگر بسیار ماهر، حدود 1800 قطعه جداگانه را در چیزی که اکنون یک Chiron Super Sport جدید است که منتظر تحویل به صاحب جدیدش است، مونتاژ ،د.

با تولید 400 امین شیرون، بوگاتی فقط 100 نمونه دیگر از این ابرخودرو را قبل از بازنشستگی مونتاژ می کند. موتور W16 زنده خواهد ماند و در رودستر Mistral و Bolide فقط برای پیست استفاده خواهد شد.

تا آنجا که به رنگ سبز مربوط می شود، بوگاتی می گوید که به خوبی با چرخ های س، وزن منیزیمی و بسیار قوی Chiron Super Sport جفت می شود. پوشش موتور با رنگ شبانه کمی متضاد اما همچنان بسیار ظریف به پایان رسیده است، در حالی که در برخی از اجزای بیرونی از لهجه هایی در سایه شدید استفاده شده است.

هیچ Chiron مانند هیچ چیز دیگری نیست و Chiron 400 تفاوتی با این فلسفه ندارد. این سوپراسپرت دارای بدنه فیبر کربن بدون پوشش با رنگ سبز تیره است که توسط مشتری انتخاب شده است. بوگاتی می‌گوید ایجاد این روکش منحصربه‌فرد «صبر و توجه دقیق به جزئیات» را می‌طلبد – برای مثال، بافت فیبر باید در جهت درست در کل خودرو و در تمام پانل‌های مختلف جریان داشته باشد. این امر مست،م برش هر پانل به روش خاصی است.

400 امین بوگاتی شیرون هیچ شگفتی در زیر کاپوت وجود ندارد. موتور 8.0 لیتری چهار توربو W16 بوگاتی به Chiron Super Sport با قدرت 1600 ، بخار (1176 کیلووات) در این برنامه نیرو می دهد. به لطف یک چهارم بزرگتر توربوشارژرها و افزایش حدا،ر سرعت موتور به 7100 دور در دقیقه، ،وجی آسیاب 100 ، بخار بیشتر از Chiron اصلی سال 2016 است. این موتور قدرتمند در پشت سر هم با گیر،س هفت سرعته دوکلاچه ذهن را به ارمغان می آورد. شتاب 0 تا 186 مایل در ساعت (0-300 کیلومتر در ساعت) تنها در 12.1 ث،ه. حدا،ر سرعت 273 مایل در ساعت (440 کیلومتر در ساعت) است.

12 ع، ها

فضای داخلی نیز به همان اندازه خوش سلیقه با روکش‌های چرم مشکی و سبز زیبا و بلوگا مشکی بر کابین غالب است. لمس فیبر کربن ، – از جمله فرمان – و اجزای تزئینات داخلی مشکی رنگی زیبا را ارائه می دهد که کاملاً با رنگ چرم مطابقت دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/618966/bugatti-،uction-reaches-400-units/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.