تویوتا سوپرا Mk4 با قدرت 700 اسب بخار درگ مسابقه BMW M3 را ببینید

BMW M3 Compe،ion دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با توربوشارژر دوقلو است. این خودرو 510 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که بسیار کمتر از سوپرای تیونینگ شده است. وزن آن نیز از نظر وزنی ضعیف است و وزن آن 3813 پوند (1730 کیلوگرم) است.

سپس این دو در یک مسابقه درگ نورد نیم مایلی به رقابت پرداختند. گیر،س سوپرا به کندی تغییر می کرد، اما به محض اینکه این کار را انجام داد، بلند شد و بدون زحمت از M3 برای برتری و پیروزی دیگر عبور کرد. مسابقه دوم با گیر،س‌ها در حالت دستی بسیار نزدیک‌تر بود، اما تویوتا همچنان برنده شد.

تست ترمز نهایی، پیروزی دیگر BMW در این نبرد بود، با سیستم ترمز مدرن M3 که خودرو را در فاصله کمتری نسبت به تویوتا متوقف کرد. با این حال، سوپرا خیلی ضرر نکرد، اما عملکردی بهتر از حد انتظار برای یک ربع قرن عمر داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/664560/tuned-supra-drag-race-bmw-m3/

در اولین مسابقه درگ، M3 شروع بهتری داشت، اما برتری خود را حفظ نکرد، و سوپرا مدت ها قبل از عبور این جفت از خط پایان، از آن عبور کرد. مسابقه درگ دوم، به م،ای واقعی کلمه، با سوپرا که در شروع برای کشش تلاش می‌کرد، به پهلو رفت. ،تیک‌ها را چرخاند و ابری از دود ایجاد کرد که به M3 اجازه می‌دهد به برتری بزرگی دست یابد، یکی به قدری بزرگ که تویوتا نتوانست آن را ببندد قبل از اینکه دوم شود.

32 ع، ها

BMW M3 همچنان یک معیار عملکرد است، اما ش،ت ناپذیر نیست. بسیاری از رقبای پرقدرت می توانند سدان را شرمنده کنند، اما همچنان که یک ویدیوی جدید نشان می دهد، صرف نظر از رقم ، بخار، یک حریف سرسخت است. یک BMW M3 Compe،ion درگ با یک تویوتا سوپرا Mk4 تیونینگ شده 1997 با تقریبا 200 ، بخار بیشتر از BMW مسابقه می دهد.

BMW M3 CS 2024

Mk4 Supra تیونینگ شده همچنین دارای یک موتور 3.0 لیتری 6 2JZ خطی است، اما تغییرات گسترده آن از یک توربو بزرگ و تک توربو و تغییرات دیگر برخوردار است. نتیجه 708 ، بخار و 522 پوند فوت (709 نیوتن متر) گشتاور است که از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب می رسد. سوپرا همچنین س، تر از M3 است و 3284 پوند (1490 کیلوگرم) وزن دارد.

این دو در نبرد سوم برای ش،تن تساوی به مصاف هم رفتند. با این حال، بسیار شبیه مسابقه اول بود، با سوپرا که ابتدا از خط پایان عبور کرد، اما نه با اختلاف زیاد. این مسابقه درگ یک چهارم مایل را در 11.6 ث،ه کامل کرد. M3 سنگین تر و کم قدرت 11.7 ث،ه طول کشید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.