آئودی TTS Memorial Edition به یاد اجرای نهایی برای بازار ژاپن است

TT که در سال 1998 عرضه شد، کوپه اسپرت کامپکت ممتاز آئودی بود. پلتفرم مش، با فول، واگن گلف و آئودی A3، از یک خودروی شیک تورر به یک خودروی پرفورمنس سخت‌تر تبدیل شد. وحشی‌ترین نسخه‌ها از موتور پنج سیلندر خطی توربوشارژ آئودی استفاده می‌،د، اما حتی خودروهای موتور پایه نیز عملکرد خوبی داشتند.

نسخه یادبود بر اساس آئودی TTS کوپه ساخته شده است و از یک موتور بنزینی 2.0 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم استفاده می کند که 315 ، بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور تولید می کند که حدود 30 ، بخار قدرت و گشتاور بیشتر از S. A 7 سرعته S tronic استاندارد است. گیر،س این قدرت را با سیستم چهار چرخ متحرک Quattro ارائه می کند.

در داخل، تم الگوی الماسی به صندلی‌ها کشیده شده است، با روکش چرم ناپا با دوخت کنتراست برنزی و لوله‌کشی خا،تری. ابزار دقیق کابین خلبان مجازی شامل یک حالت ورزشی است که یک دور شمارنده مرکزی را نمایش می دهد. سیستم اطلاعات سرگرمی نصب شده در مرکز شامل کنترل‌هایی برای استریو 12 بلندگوی Bang و Olufsen است و عملکردهایی از جمله نظارت بر نقاط کور کمک جانبی آئودی، کمک پارک و دوربین دید بازبینی را نمایش می‌دهد.

6 ع، ها

آئودی TT نسخه یادبود

Memorial Edition TTS که در انتخابی از Glacier White Metallic، Myt،s Black Metallic و Kronos Grey Metallic ارائه می‌شود، دارای لهجه‌های برنزی است. تغییرات ظریف بیرونی شامل گریل تک قاب با رنگ مشکی مات و درج آلومینیومی است. رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی برنزی اسپرت آئودی دارای طراحی ستاره پره‌ای 5 ولتی برش الماس هستند. سواری مغناطیسی آئودی، استاندارد آئودی TTS، تعلیق را تعدیل می‌کند و نیروی میرایی را بر اساس شرایط رانندگی تنظیم می‌کند تا سواری راحت و دینامیک رانندگی پاسخگو را ارائه دهد.

اگرچه آئودی در حال پایان دادن به تولید کوپه اسپرت TT است، اما به نظر می رسد مصمم است که آن را به تور جه، نهایی برساند. پس از اجرای ویژه خودروهای Heritage Edition در سال 2022 و نسخه نهایی برای بریت،ا در سال جاری، این شرکت نسخه یادبودی را برای ژاپن معرفی کرده است. نسخه ژاپنی دارای تم “لو، اسپرت” خواهد بود که فقط به 100 خودرو محدود می شود و دارای رنگ های انتخابی با لهجه های خاص برنزی خواهد بود.

امسال TT به تولید 25 ساله خود با فروش بیش از 500000 خودرو پایان می دهد. این خودرو به آئودی R8 در لیست خودروهای عملکرد موتور احتراقی در حال ،وج می‌پیوندد و RS3 را به ،وان تنها خودروی کوچک پرفورمنس باقی می‌گذارد در حالی که شرکت به تولید خودروهای برقی می‌رود.


منبع: https://www.motor1.com/news/664562/audi-tts-jdm-memorial-edition/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.