جنرال موتورز بیش از 2 میلیارد دلار در ارتقای کارخانه برای وسایل نقلیه موتور احتراقی جدید سرمایه گذاری می کند

در اوایل این ماه، جنرال موتورز اعلام کرد که یک میلیارد دلار در کارخانه های خود در میشیگان برای پیکاپ های سنگین با موتور احتراقی سرمایه گذاری خواهد کرد. این به دنبال اعلام آن در ژانویه مبنی بر سرمایه گذاری 854 میلیون دلاری در نسل بعدی بلوک های کوچک V8 است. از سال 2013، جنرال موتورز بیش از 31 میلیارد دلار در تأسیسات تولید و توزیع قطعات در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده است.

با سرمایه گذاری بالغ بر 2 میلیارد دلار بر روی فناوری موتورهای احتراق داخلی آینده، واضح است که جنرال موتورز شرط بندی می کند که آینده فقط الکتریکی نیست، بلکه شامل کامیون ها و شاسی بلندهای موتور احتراقی بزرگ خواهد بود. اینکه آیا این دوام عمدتاً به دلیل توسعه سوخت‌های مصنوعی است، قانونی که خودروهای بزرگ را از مقررات EV مستثنی می‌کند، محبوبیت مداوم خودروهای بزرگ در بازار ایالات متحده یا ،یبی از هر سه متغیر باقی مانده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/671279/gm-investing-2b-for-ice-vehicles/

از طریق این سرمایه گذاری، کارخانه آرلینگتون ابزار و تج،ات جدیدی را در بخش های مهر زنی، بدنه فروشی و مونتاژ عمومی خود دریافت خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر مجموعه کامل شاسی‌بلندهای فول سایز جنرال موتورز، از جمله شورولت تاهو، سابربن، جی‌ام‌سی یوکان، یوکان XL و کادیلاک اسکالید، از جمله Escalade ESV و Escalade-V را می‌سازد. این خودروها جزو پرطرفدارترین و سودآورترین خودروهای جنرال موتورز هستند و مرتباً در صدر فهرست پرفروش‌ترین SUV‌های بزرگ قرار دارند.

در مجموع، این سرمایه‌گذاری‌ها عملیات تولید جنرال موتورز در ایالات متحده را تقویت می‌کند، از جمله بیش از 50 کارخانه مونتاژ، مهر زنی، نیروی محرکه و قطعات و مراکز توزیع قطعات در سراسر کشور. همچنین تعهد این شرکت را برای ادامه ارائه مجموعه ای قوی از وسایل نقلیه موتور احتراقی به مشتریان برای سال ها برجسته می کند.

جرالد جانسون، معاون اجرایی، تولید جه، و پایداری گفت: «امروز ما برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری قابل توجه در آرلینگتون اعلام می‌کنیم تا تجارت پیشرو در صنعت خودروهای شاسی‌بلند سایز کامل را تقویت کنیم. نشان دهنده تعهد ما به مشتریان ارزشمندمان و تلاش های کارمندان متعهد مجمع آرلینگتون است که در سال جاری رکوردهای تولید را ش،ته اند.”

جنرال موتورز این هفته اعلام کرد که قصد دارد بیش از 500 میلیون دلار در کارخانه مونتاژ آرلینگتون تگزاس خود سرمایه گذاری کند تا برای تولید SUV های موتور احتراق داخلی آینده آماده شود. این مقدار کل سرمایه گذاری برنامه ریزی شده جدید جنرال موتورز برای فناوری موتورهای احتراقی و وسایل نقلیه آینده را به بیش از 2 میلیارد دلار می رساند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.