Lexus GX، TX 2024 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید

در مورد ل،وس TX، باید بر اساس تویوتا گرند هایلندر ساخته شود که خود اخیراً به صحنه SUV اضافه شده است. همانطور که در تیزرهای اخیر دیده شد، همچنین از یک جلوپنجره دوکی استفاده خواهد کرد، و همچنین می د،م که صندلی های سه ردیفه را ارائه می دهد. با این حال، این بدان م،ا نیست که یک SUV هفت سرنشین است. تیزرها صندلی‌های کاپیت، چهارگانه را برای ردیف‌های جلو و می، نشان می‌دهند و جای دو نفر دیگر در عقب وجود دارد.

این بدان م،است که ویدیوی بالا به Lexus TX 2024 اختصاص دارد. قرار است ساعت 8:03 بعد از ظهر شروع شود و احتمالاً زمان کافی برای خودروساز باقی می ماند تا جزئیات کلیدی GX را قبل از حرکت ارائه دهد.

اگر در این مرحله کمی خستگی الفبا را تجربه می کنید، ما می تو،م در این مورد کمک کنیم. GX 2024 بر اساس تویوتا لندکروزر بزرگ بدنه روی قاب ساخته شده است و اگر تیزرهای قبلی GX را دیده باشید، احتمالاً شباهت‌های آن را خواهید دید. با این حال، این یک نشان مجدد با فضای داخلی زیبا نخواهد بود. ما قبلاً طراحی چراغ عقب LED را دیده‌ایم که عرض درب آسانسور GX را می‌پوشاند و آینه‌های جانبی مختلفی را می‌پوشاند. تفاوت های قابل توجهی در خطوط بدنه وجود دارد و البته می توان انتظار نسخه ای از جلوپنجره اسپیندل ل،وس را داشت.

تیزر ل،وس TX
تیزر ل،وس GX 2024

این اولین کار کمی متفاوت از سایرین است زیرا ل،وس نه یک، بلکه یک را در اختیار ما قرار می دهد دو جریان های ویدئویی مختلف برای هر SUV. نگران نباشید – آنها به طور همزمان بازی نمی کنند. ل،وس GX 2024 برای اولین بار از دروازه خارج شد و به سرعت در ساعت 8:00 شب رونمایی شد. می تو،د آن را در ویدیوی بالای این مقاله مشاهده کنید.

پیشرانه های بنزینی و هیب، برای TX انتظار می رود، اما در دسترس بودن هیب، برای GX بزرگتر کاملاً مشخص نیست. ما همچنین انتظار داریم فناوری‌های فراو، به گلخانه‌های فراوان این شاسی‌بلندها دامن بزند، اگرچه جزئیات در حال حاضر ناچیز هستند.

خط تولید ل،وس دوباره در شرف رشد است. برای جدیدترین شاسی بلندهای لو، برند شیک تویوتا که با نام های GX و TX معرفی می شوند، آماده شوید. هر دو بعداً امروز در یک ارائه پشت سر هم ارائه خواهند شد که می‌تو،د همینجا آن را تماشا کنید، از ساعت 20:00 به وقت شرقی / 5:00 بعد از ظهر اقیانوس آرام.

خوشبختانه ما زمان زیادی برای انتظار نداریم. تمام سوالات ما باید امروز عصر با اولین پخش زنده پاسخ داده شود. حتماً برای گالا که از ساعت 20:00 EDT شروع می شود، به ما بپیوندید.


منبع: https://www.motor1.com/news/671264/2024-lexus-gx-tx-livestream-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.