دیدن یک سنگ لیمو هیولا – خزیدن در راه موفقیت در موآب

قبل از شروع گشت و گذار، لایتون فشار تایر را به 20 psi کاهش داد و خودرو را در چهار درجه پایین قفل کرد. این تمام آمادگیی است که لیموزین قبل از شروع مسیر به آن نیاز داشت. این لیموزین دارای فاصله بین دو محور 255 اینچی است که به آفرود طول، زاویه ش،ت وحشتناکی می دهد، اما سیستم تعلیق فوق العاده ای که با مشخصات درست ساخته شده است به این امر کمک می کند.

به نظر می رسد که آفرود در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. خودروسازان بیش از هر زمان دیگری کراس اوورها و شاسی بلندهای خود را تولید می کنند و برخی از آنها بسیار توانا هستند و به مالکان آزادی های جدید خودرویی را می دهند که بتوانند کشف کنند. فراو، وسایل نقلیه تندرو به م،ای کمتر بودن خودروهای اسپورت و هات هاچ است، اما آفرود همچنان علاقه‌مندان به خودرو را تولید می‌کند، که در کتاب ما یک پیروزی است.

،یداران اکنون می‌توانند بین نمادهایی مانند جیپ ر،ر و فورد برونکو که این خودروساز در سال 1996 ساخت آنها را متوقف کرد، یکی را انتخاب کنند. . شگفت آور است که چقدر این لیموزین در مسیر طاقت فرسا توانایی دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/663594/monster-limo-rock-crawl-moab/

با این حال، با وجود این محدودیت، Laymo با نام زیبا هیچ مشکلی برای حرکت به سمت دروازه جهنم نداشت. با یک مانع اولیه روبرو شد، قفس جعبه انتقال که در ص،ه فرو می‌رفت و گودی عمیقی بر جای می‌گذاشت، اما لیموزین به راحتی در مسیری متفاوت از ص،ه‌ها بالا رفت، جعبه انتقال آسیبی ندید.

اگر می‌خواهید خارج از جاده بروید، خودروسازان مقدار زیادی ف، جدید برای فروش به شما دارند. اما اگر فردی مانند رابی لیتون هستید، ،ید براق ترین ف، جدید راه حل آس، است. او تصمیم گرفت آفرود خود را بسازد، با گرفتن یک لیموزین ضرب و شتم و نصب یک سیستم تعلیق جدید، رزمناو حزب را به یک هیولای موآب تبدیل کرد.

آزمون واقعی دروازه جهنم بود، گذرگاهی باریک از ص،ه های شیب دار و شیب. این مسیر دارای شیب 20 تا 30 درجه در گلو است که در برخی از ،مت‌ها به 45 درجه می‌رسد. لیموزین برای پایین آمدن تا پایه دروازه مشکل کمی نداشت و به سرعت صعود را به سمت بالا انجام داد و به آرامی از ص،ه های شیب دار ،یده بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.