شورلت کلرادو ZR2 Bison مدل 2024 برای اولین بار در 31 می تایید شد

ما انجام دادن انتظار تغییراتی را در زیر پوست داشته باشید، درست مانند آ،ین تریم Bison بر روی ZR2. ،تیک‌های 35 اینچی کاملاً تأیید شده‌اند و یک ویدیوی جاسوسی اخیر شوک‌های مختلفی را در زیر آن مشاهده کرد. به نظر می رسد این کامیون کمی بلندتر از ZR2 با قابلیت قبلی است که از کارخانه با بالابر سه اینچی می آید. صفحات اسکید متفاوت محتمل است، اما مشخص نیست که آیا Chevy به موتور 4 سیلندر 2.7 لیتری توربوشارژر اضافه خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر حدا،ر قدرت آن 310 ، بخار و گشتاور 430 پوند فوت برای ZR2 است، و به ،وان یادآوری، چهار دیگ تنها موتور ارائه شده برای تمام سطوح تریم ک،ادو است.

شورلت ک،ادو ZR2 بیستون 2024


منبع: https://www.motor1.com/news/663637/2024-chevrolet-colorado-zr2-bison-confirmed-may-31-debut/

شورلت با یک ، جنگی جدید آفرود در اصطبل خود وارد تابستان 2023 خواهد شد. شورولت ک،ادو ZR2 Bison بعدی که تاکنون فقط در شایعات و اجمالی اجمالی از نمونه های اولیه استتار شده وجود داشته است، رسمی است. تاریخ را برای 31 می ذخیره کنید، زیرا در آن زمان شورولت ک،ادو ZR2 Bison مدل 2024 در جهان رونمایی خواهد شد.

9 ع، ها

نسخه‌ی مسابقه‌ای آفرود خوش‌آمد ZR2 جدید می‌تواند کمی از Bison را پیش‌نمایش کند. در سال 2022، مدت کوتاهی پس از راه اندازی ک،ادو در سال 2023، با مسابقات Chad Hall برای تسلط بر بیابان ها ساخته شد. البته نسل قبلی ZR2 Bison محصول شورلت و خودروهای ا،پدیشن آمریکایی (AEV) بود و احتمالاً این رابطه ادامه خواهد داشت.

این اطلاعات مستقیماً از شورلت می آید و این خبر را در یک پست ساده در ش،ه های اجتماعی به همراه دو تصویر واضح از یک نمونه اولیه استتار شده به اشتراک می گذارد.

این ع، ها نمونه اولیه ک،ادو ZR2 را نشان می دهد که کمی پوشیده شده است بیشتر استتار نسبت به آنچه قبلاً دیده بودیم، ی،ی با پوشش های سنگین روی کاپوت. با این حال، مقداری از پوشش در پایین فاسیای جلویی کنده می‌شود و چراغ‌های رانندگی را نشان می‌دهد که در برش‌های شش ضلعی نامنظم قرار دارند. این با ZR2 متفاوت است، و اگرچه بقیه گیره جلو (و در واقع کل کامیون) هنوز با پوشش کامویی پوشانده شده است، ما انتظار هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نداریم مگر برای برخی روکش های استراتژیک برای محافظت از بدنه.

سوالات ما در 31 مه پاسخ داده خواهد شد، اما از این پس از دیدن تیزرهای رسمی بیشتر از ک،ادو ZR2 Bison جدید تعجب نکنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.