بسیاری از علاقه مندان معتقدند سوبارو WRX نرم شده است. جدیدترین نسخه کمتر شبیه یک خودروی پرفورمنس است و بیشتر شبیه یک سدان معمولی ایمپرزا با توربو متصل است. قطع STI فقط این احساسات را تشدید می کند. اما WRX هنوز هم می تواند در صحنه رالی خود را حفظ کند. این ویدیو گواه است
مدرسه رالی تیم اونیل در نیوهمپشایر یک WRX جدید را به دست آورد تا ببیند آیا میراث آن هنوز هم صادق است یا خیر. خوشبختانه سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد این خودرو دقیقاً به همان خوبی که انتظار میرفت عمل میکند و مربی و میزبان وایات نا، آن را “بسیار عالی” نامیده است.
نا، همچنین می گوید که WRX 272 ، بخاری کمی سریعتر از آن چیزی است که او انتظارش را داشت، به خصوص اینکه در گذشته از STI های قدرتمندتری استفاده کرده بود. او هندلینگ روی شن را مدیون توزیع نیروی کاملاً مک،کی سوبارو میداند و میگوید که به خوبی در خارج از جعبه تنظیم شده است.
در حالی که ما گمان نمیکنیم که بسیاری از دارندگان WRX خودروی خود را در هوا حمل کنند، نا، میگوید که خودرو «واقعاً خوب» میپرد و میگوید که در سطح هوا پرواز میکند، به این م،ی که دماغه اول هنگام فرود در زمین فرو نمیرود. درست مثل هر ماشین رالی خوب.
جای تعجب نیست که WRX هر رقیب دیگری را در ج، امتیازات دوره تابست، مرحله زمانبندیشده در تیم اونیل ش،ت میدهد، و زمان را دو ث،ه سریعتر از سریعترین وسیله نقلیه بعدی، CanAm Maverick در کنار هم میگذارد. اثبات این که حتی با وجود STI از بین رفته، WRX همچنان پادشاه خودروهای رالی قانونی خیاب، است… تا زم، که تیم اونیل GR کرولا را در شرایط مشابه آزمایش کند.
منبع: https://www.motor1.com/news/718440/2024-subaru-wrx-rally-stage-test/