این دوج پاور واگن Restmod مدل 1953 با قیمت 450000 دلار متعلق به شماست.

این دوج پاور واگن Restmod مدل 1953 با قیمت 450000 دلار متعلق به شماست.

پرداخت 450000 دلار برای تقریباً هر چیزی مبلغ هنگفتی به نظر می رسد، هرگز برای یک وانت قدیمی دوج مهم نیست. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید پیاده‌روی کنید و یک کابین خدمه پاور واگن ارزان‌تر مدل 1953 خودتان پیدا کنید، چیزی وجود دارد که باید بد،د. دوج برای سال 1953 یا هیچ سالی یک پاور واگن کابین خدمه نساخته بود. این یک restomod بسیار سفارشی است و اگر مقداری پول نقد دارید، می تواند مال شما باشد.

با توجه به لیست حراج Me،، این کامیون قدیمی به طور کامل بازسازی شده و فراتر از درهای اضافی در عقب ارتقا یافته است. یک کامینز 2.8 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل در زیر بدنه قرار دارد و به یک گیر،س پنج سرعته دستی متصل است. ترمزهای دیسکی چهار چرخ قدرت توقف را ارائه می دهند، در حالی که کمک فنرهای Bilstein و هاب های محور هشدار دهنده به سیستم چهار چرخ متحرک پاور واگن کمک می کنند. همه اینها بر روی مجموعه ای از ،تیک های غول پیکر 39 اینچی BFGoodrich سوار می شوند. برای مقایسه، پاور واگن های 1953 در اصل دارای موتورهای شش خطی سر تخت با گیر،س های دستی غیرهمگام چهار سرعته بودند.

1953 دوج پاور واگن سفارشی

7 ع، ها

با حرکت به داخل، فضای داخلی پاور واگن قدیمی با صندلی‌های سطلی چرمی مشکی در جلو و یک نیمکت چرمی در پشت تزئین شده است. فرش مشکی در آن نیز وجود دارد، و در حالی که داشبورد ظاهری اصلی دارد، با سنج‌های مدرن و یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی تزئین شده است. همچنین دارای تهویه مطبوع است و برای روزهایی که هوای تازه مورد نظر است، کابین چهار در سفارشی دارای سقف پارچه ای است که به صورت کشویی باز می شود. تخت با کفپوش چوبی بازسازی شده است، در حالی که نمای بیرونی دارای سایه روشن قرمز با مشکی بر روی گلگیرها و تخته های دویدن است. سپر بزرگ جلو نیز مشکی است و با وینچ 16500 پوندی Warn پوشیده شده است.

جزئیات خاصی از ساخت در لیست حراج ذکر نشده است. ع،‌ها یک کامیون کاملا تمیز داخل و خارج را نشان می‌دهند و کیلومترشمار تنها یک مایل از زمان بازسازی را نشان می‌دهد. برای حراج در 17 می برنامه ریزی شده است. Me، ،ن می زند که وقتی چکش می افتد، می تواند بین 350000 تا 450000 دلار به ارمغان بیاورد.

منبع: https://www.motor1.com/news/718290/1953-dodge-power-wagon-restomod-for-sale/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.