شبکه سوپر کروز گسترده که به تاهو، حومه شهر، یوکان، اسکالید می‌آید

سال گذشته، این خودروساز با داشتن توانایی پوشش دادن تمام جاده های آسفالت شده در ایالات متحده و کانادا، اولترا کروز را به ،وان گام بعدی معرفی کرد. سدان برقی Cadillac Celestiq جزو اولین خودروهایی خواهد بود که این فناوری را در اختیار دارد. تولید آن از دسامبر 2023 آغاز خواهد شد.

وسایل نقلیه مجهز به سوپر کروز زیر دارای عملکرد اضافی هستند:

جنرال موتورز در ماه آگوست از گسترش ش،ه سوپر کروز خبر داد. نقشه های بالا تفاوت قابل توجهی در پوشش را نشان می دهد. این ارتقا، پشتیب، کلی از بیش از 400,000 مایل (643,738 کیلومتر)) جاده در ایالات متحده و کانادا را می گیرد که 200,000 مایل (321,869 کیلومتر) بزرگراه های قابل اجرا را دو برابر می کند.

جنرال موتورز سوپر کروز قبل
پس از این SUV ها، خودروهای الکتریکی تولید شده توسط جنرال موتورز از طریق به روز رس، هوایی آینده، ارتقای Super Cruise را دریافت می کنند. در اطلاعیه این شرکت اعلام نشده است که نرم افزار جدید چه زم، عرضه می شود.

جنرال موتورز سوپر کروز بعد

جنرال موتورز در اواسط نوامبر 2022 شروع به معرفی ش،ه جاده ای توسعه یافته سوپر کروز خود خواهد کرد. اولین خودروهای ارتقا یافته، شاسی بلندهای فول سایز با تاریخ ساخت از 3 اکتبر 2022 خواهند بود.

جنرال موتورز سوپر کروز را فراتر از افزودن جاده های پشتیب، شده بهبود داده است. در سال 2021، سیستم CT4، CT5 و Escalade را به‌روزرس، کرد تا به درخواست راننده تغییر خطوط خودکار را انجام دهد. فناوری منتظر یک باز شدن امن در ترافیک بود و این حرکت را انجام داد.

شورولت بولت EUV، کادیلاک CT6، و XT6 با سوپر کروز پیشرفت کاملی در جاده‌های پشتیب،‌شده ندارند. در عوض، این مدل‌ها تنها 20000 مایل پوشش اضافی دارند.

جنرال موتورز سوپر کروز پس از توسعه

GM Super Cruise قبل از توسعه

جنرال موتورز در سال 2021 اصطلاح “Hyper Cruise” را علامت تجاری کرد. در پرونده گفته شد که برای “رانندگی خودکار” است، اما مدارک برای Super Cruise و Ultra Cruise آنها را برای رانندگی “نیمه خودگردان” ذکر کرده است. این شرکت تاکنون هیچ برنامه کاربردی برای این فناوری اعلام نکرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/621375/gm-expands-super-cruise-network-coming-to-ta،e-suburban-yukon-escalade/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.