فروش لوازم یدکی لیفان Lifan فروشگاه آنلاین ماشین نو

فروشگاه یدک مارکت نیز این ضمانت را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی و عیب در کالا محصولات را پس بگیرد و وجه پرداختی را به حساب مشتری بازگشت زند. مسلما یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به هنگام خرید اینترنتی مورد اعتماد بودن فروشگاه می‌باشد. هر فروشگاهی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی ‌باشد به این معناست که توسط یک ارگان دولتی مورد تایید بوده و وجود خارجی دارد. شما با کلیک بر روی این نماد می‌توانید تمام سوابق فروشگاه را نیز از نظر بگذرانید تا با خیالی آسوده‌تر خرید خود را انجام دهید.

از جمله این لوازم و قطعات می‌توان به لوازم مربوط به بدنه این خودروها که شامل درب موتور، درب اتومبیل سپر و… است اشاره‌ کرد و یا لوازم مصرفی این خودروها را نام برد. شرکت بازرگانی تهران یدک به عنوان یکی از برترین وارد کنندگان قطعات یدکی لیفان فعالیت می کند. این قطعات شامل لوازم بدنه، قطعات موتور جک ، لوازم جلوبندی لیفان و… است که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود. سری محصولات لوازم یدکی لیفان شامل قطعات موتوری ، بدنه ، گیربکس ، جلوبندی و داخل کابین میشود.

نمایندگی محصولات خودرو های لیفان در ایران بر عهده شرکت کرمان موتور میباشد. همچنین برخی از خودرو های لیفان مانند لیفان ۸۲۰ و لیفان X50 توسط این شرکت مونتاژ میشود. بوستر ترمز لیفان LIFAN 620 از قطعات اصلی و مهم در خودرو محسوب می شود.

ما شما را برای خرید قطعات یدکی اورجینال لیفان به نمایندگی معتبر آن در تهران، یعنی فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک هدایت می‌کنیم. همیشه این سوال مطرح می‌شود که آیا گران‌ترین قطعات بهترین آن‌ها هستند؟ بدیهی است که جواب این سوال خیر است چرا که خیلی از شرکت‌ها به سبب شهرتی که دارند محصولاتشان را گران‌تر می‌فروشند و شما باید پول برند را نیز بدهید. این بدان معنا نیست که نمونه‌های گران بی کیفیت هستند بلکه بدان معناست که نمونه‌های ارزان با کیفیت زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. شما به راحتی می‌توانید لیست قیمت لوازم یدکی لیفان در یدک مارکت را مشاهده کنید. اینفویدک، وبسایت تخصصی اطلاعات فروشندگان لوازم یدکی خودرو از سراسر کشور | جهت ثبت اطلاعات فروشگاه خود از طریق دکمه ثبت آگهی اقدام نمایید.

است که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

فروش لوازم یدکی لیفان Lifan فروشگاه آنلاین ماشین نو

این قطعات شامل لوازم موتوری لیفان X60 ، لوازم جلوبندی لیفان X60 ، لوازم بدنه لیفان X60 ، قطعات گیربکس لیفان لیفان X60 و لوازم داخل کابین (اتاق) لیفان X60 میباشد. در صورت نیاز به هر قطعه ای از این خودرو کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به سفارشات شما لوازم یدکی لیفان رسیدگی نمایند. هدف ما تحویل کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به شما مشتری عزیز است. از این رو بسیاری از قطعات و لوازم یدکی این خودرو هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده در بازار یافت میشود. مجموعه آذین یدک تهران با داشتن تامین کننده های اصلی قطعات لیفان که در چین مستقر هستند ، میتواند هر گونه قطعات و لوازم این مدل را برای شما تهیه نماید. قطعات و لوازم موجود لیفان ۵۲۰ در انبار ما شامل لوازم موتوری لیفان ۵۲۰ ، لوازم جلوبندی لیفان ۵۲۰ ، لوازم بدنه لیفان ۵۲۰ ، قطعات گیربکس لیفان ۵۲۰ و لوازم داخل اتاق لیفان ۵۲۰ میباشد.

  • به جرات می توان گفت که یکی از لوکس ترین خودرو های تولیدی شرکت لیفان، مدل لیفان 820 است که طرفداران زیادی را در داخل ایران به خود جذب کرده است.
  • لوازم و قطعات موجود لیفان که در انبار ما یافت میشود شامل لوازم موتوری لیفان ۶۲۰ ، لوازم جلوبندی لیفان ۶۲۰ ، لوازم بدنه لیفان ۶۲۰ ، لوازم گیربکس لیفان ۶۲۰ و قطعات داخلی کابین لیفان ۶۲۰ میباشد.
  • لیست لوازم یدکی مدل های خودرو لیفان که در تیکوما به فروش می رسد در زیر آمده است.
  • تهیه و توزیع قطعات داخلی و جانبی محصولات ایران خودرو سنسور اکسیژن پژو دناکو سنسور اکسیژن ۴۰۵ دناکو سنسور اکسیژن سمند …
در صورتی که نیاز به هر قطعه ای از این مدل دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با بررسی نیاز شما ، قطعات و لوازم یدکی لیفان ۵۲۰ را به دستتان برسانند. در کشور ایران، نمایندگی این گروه را خودروسازی کرمان موتور بر عهده دارد. این گروه خودروسازی ایرانی، تاکنون خودروهای لیفان ۸۲۰، لیفان ۶۲۰، لیفان ۵۲۰، لیفان ایکس ۵۰، لیفان ایکس ۶۰ و … را در کشور مونتاژ ساخته و روانه بازار مصرف کرده‌ است.

آشنایی با لیفان X60

موتور چهار سیلندر خطی 1.8 در حدود 131 اسب بخارقدرت کم خرج ولی برای وزن این خودرو بسیار ضعیف است. این مجموعه توانسته است با بهره‌ گيری از نيروهای كارآمد و متخصص خود و با ايجاد بزرگترين شبكه دسترسی به آخرين محصولات کمپانی های معتبر جهانی خدمات متنوع، كارساز و موثری را براي تمامی مصرف کنندگان در سطح كشور فراهم سازد. شیلنگ لوله برگشت هیدرولیک فرمان TU5 زه آبگیر پژو 206 مجموعه کامل پمپ بنزین پژو 206 بدون اورینگ قاب چراغ سقف … کاپوت هیوندای کوپه اف ایکس نیاز به صافکاری بدون رنگ داره از داخل هم جای شلنگ آبپاش شکاف خورده ، اگر پیام بدین عکسش رو میفرستم ، (قیمت جدید ۴ میلیون و … از لحاظ مصرف سوخت خودرویی کم مصرف محسوب شده و در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۲ لیتر بنزین مصرف میکند. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بهره برده که میتواند ۱۳۱ اسب بخار نیرو تولید کند.

اما برخی نیز قطعات و لوازم تقلبی و غیر اصل را به‌ جای کالای اصل به خریداران می‌فروشند. تنوع بالا در فروش قطعات لیفان و بهترین قیمت لوازم یدکی لیفان (قطعات یدکی Lifan) از جمله مزایای مجموعه لوازم یدکی تهران یدک به شمار می رود که هدف از آن افزایش سطح رضایت مندی مشتریان است. شرکت آذین یدک تهران با سالها سابقه واردات مستقیم قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی توانسته است ، قیمت ها را تا حد زیادی به نفع مشتری برگرداند. تمامی تلاش های ما مبنی بر داشتن مشتریانی خوشحال و راضی در خرید است.

بوستر ترمز لیفان LIFAN 620

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.