فورد رنجر 2024 برای آمریکای شمالی در 10 مه عرضه می شود، همراه با تریم رپتور

چه انتظاری از فورد در رنجر آمریکای شمالی داریم؟ بر اساس ع،‌های جاسوسی متعددی که دیده‌ایم، استایل آینه‌ای نسخه جه، با تفاوت‌هایی است که به ویژگی‌هایی مانند تزئینات بدنه، جلوپنجره‌ها و فاسیا مربوط می‌شود. خط فعلی مدل‌های XL، XLT و Lariat باید ادامه پیدا کند، و البته، می‌د،م که Ranger Raptor نیز در آن حضور دارد.

از نظر قدرت، اگر فورد گزینه موتور دیزلی را در این منطقه ارائه دهد، شگفت زده خواهیم شد. تنها کارخانه ای که در رنجر با مشخصات فعلی ایالات متحده ارائه می شود، 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست توربوشارژر است، اگرچه رپتور باید همان 3.0 لیتری EcoBoost V6 را در جاهای دیگر عرضه کند.

فورد رنجر 2023: First Drive 22 ع، ها

فورد تاریخ معرفی را در یک ویدیوی کوتاه کوتاه اعلام کرد که شامل نمایی از کامیون به همراه موسیقی متن V6 و یک رنجر سایه دار است که در صحرا حرکت می کند. بله، نسخه آفرود رپتور هاردکور در همان زمان عرضه خواهد شد، که کمی امتیاز است زیرا بازارهای جه، باید سه ماه بین فاش شدن Ranger منتظر بمانند. و اگر اولین اولین بازی رنجر رپتور را به خاطر بیاورید، جیم فارلی، مدیر عامل فورد به ما گفت که رنجر آمریکایی در سال 2023 وارد بازار خواهد شد، بنابراین انتظار طول، کاملاً غیرمنتظره نبود.

نوامبر 2021. به طور خاص، 24 نوامبر 2021. این زم، بود که نسل فعلی فورد رنجر برای جهان عرضه شد، و منظور ما از آن، دنیای خارج از آمریکای شمالی است. در آن زمان، یکی از سخنگویان فورد به ما گفت که جزئیات مربوط به اولین عرضه برای ایالات متحده بعداً اعلام خواهد شد. فکر نمی‌کردیم دو سال و نیم طول ،شد، اما انتظار تقریباً به پایان رسیده است. تاریخ را برای 10 می ذخیره کنید.

نزدیک بمان Motor1.com، زیرا در 10 می پوشش کاملی از این پیکاپ تراک مورد انتظار را خواهیم داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/665650/2024-ford-ranger-north-america-debuts-may-10-raptor-trim-included/

در واقع، از زم، که مدل جه، به صحنه آمد، تعداد زیادی از نسخه‌های ویژه از جمله Ranger Wildtrak، Wildtrak X، Tremor و Raptor فوق‌الذکر را مشاهده کرده‌ایم. ما همچنین یک‌بار بازی رنجر رپتور بسیار همجنس‌گرا را دیده‌ایم، و یک فورد اورست جدید مبتنی بر رنجر از راه رسیده است. مطمئناً چیزهای زیادی در دنیای رنجر اتفاق افتاده است، در حالی که ما با نسل T6 که برای مدل سال 2019 وارد ایالات متحده شد اما در واقع به سال 2011 بازمی‌گردد، سرباز می‌زنیم. بنابراین بله، وقت آن است که چیز جدیدی داشته باشیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.