هوندا آکورد هیبریدی 2023 با پونتیاک ترانس ام در مسابقات درگ نزدیک می جنگد

هوندا در تست ترمز بسیار بهتر از پونتیاک عمل کرد و در 104 فوت توقف کرد. Trans Am 130 فوت طول کشید تا از سرعت 60 مایل در ساعت کاملاً متوقف شود. مسابقه نهایی توانایی هندلینگ خودروها را آزمایش کرد و آنها را در یک کورس اسلالوم با دو چرخش 180 درجه قرار داد. هوندا این مسیر کوتاه را تنها در 28.04 ث،ه طی کرد. پونتیاک این کار را در 30.75 ث،ه انجام داد.

پونتیاک ترانس ام از موتور بسیار بزرگتر خود قدرت بسیار بیشتری تولید می کند. موتور 5.7 لیتری LT1 V8 305 ، بخار قدرت و 330 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با این حال، تقریباً سه دهه از هوندا قدیمی‌تر است که با کمک برقی به مسابقات می‌آید.

هوندا آکورد هیب، ربع جلویی 2021 تعریف عملکرد درست همراه با خودرو تغییر کرده است. مهندسان و طراحان با استفاده از فناوری موجود در آن زمان، مرزهای فیزیک وسایل نقلیه را سال به سال جابجا ،د. ممکن است به نظر نرسد که در 30 سال گذشته چیز زیادی تغییر کرده است، اما ویدیوی جدیدی که هوندا آکورد هیب، 2023 را در برابر پونتیاک ترانس آم کام کامپ T/A قرار می‌دهد چیز دیگری می‌گوید.

13 ع، ها

هوندا آکورد هیب، ممکن است اوج عملکرد مدرن امروزی نباشد، اما نمونه ای از پیشرفت آن است. آکورد در تست‌های فنی‌تر با Trans Am همگام بود، اما پونتیاک احتمالاً با آهنگ‌های بیشتری در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665901/،nda-accord-pontiac-trans-am-races/

این دو در یک سری چالش‌ها برای آزمایش و مقایسه توانایی‌های عملکرد خود با یکدیگر روبرو شدند. هوندا آکورد دارای یک پیشرانه هیب، با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر در قلب آن است. این سیستم تنها 204 ، بخار قدرت تولید می کند که هوندا آن را از چرخ های جلو عبور می دهد.

این دو ابتدا در یک مسابقه درگ به رقابت پرداختند. هوندا شروع بهتری از این دو داشت و این برتری را در خط پایان حفظ کرد و مسابقه یک چهارم مایل را در 16.15 ث،ه با سرعت 85 مایل در ساعت به پایان رساند. با این حال، پونتیاک خیلی عقب نمانده بود و دویدن را در 16.19 ث،ه با سرعت 92 مایل در ساعت به پایان رساند که نشان دهنده پیروزی آسان Trans Am در مسابقه غلتاندن بعدی بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.