لوتوس الکتریک سدان اسپید مخفی طراحی الهام گرفته از Eletre در عکس های جدید

در حالی که خودروی الکتریکی تمام بدنه را پوشانده است، دستگیره‌های درهای بازشو به وضوح قابل مشاهده هستند. این سدان همچنین دارای دوربین های دید جانبی به جای آینه و سیستم LiDAR روی سقف است که باید یک سیستم پیشرفته کمک راننده را تامین کند. ،مت عقب مانند جلو کامل به نظر نمی رسد، با نوار مشکی پر شده از واحدهای روشنایی ایستاده. باید شبیه به طراحی ،مت عقب Eletre باشد.

خودروی با کد داخلی Type 133 نشانه های ظاهری را از Eltre بزرگتر به عاریت گرفته است. می توان آن را Envya یا Etude نامید. این سدان دارای همان طراحی چراغ‌های دوشاخه کراس اوور است، با جلوپنجره باریک‌تر که واحدهای نورپردازی پایین‌تر را به هم متصل می‌کند. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلوی L شکل بالاتر روی صورت وجود دارد، با دهانه سپر پایینی به شکل الماس.

تغییر لوتوس به سمت ساخت خودروهای برقی با باتری شامل یک سدان نیز می شود. ما آن را در ماه فوریه با رنگی منحصربه‌فرد دیدیم، اما اکنون ع،‌های جاسوسی جدیدی داریم که نشان می‌دهد این مدل در حال آزمایش در جاده‌های عمومی با لباس‌های استتار معمولی سفید و سیاه است.

با این حال، سدان جدید همچنان باید با نقص وزنی که روی هر قوای محرکه باطری الکتریکی تأثیر می گذارد، مبارزه کند. مدل 592 ، بخاری Eletre جایی است که لوتوس برای ،وجی این سدان شروع می کند.

Lotus Type 133 Envya Spy P،tos

در داخل، انتظار داریم لوتوس صندلی ها و استایل را از کراس اوور Eletre قرض بگیرد. انتظار تطبیق پذیری زیادی را نداشته باشید، زیرا با یک کنسول می، تمام قد که در داخل کابین امتداد می یابد، این صندلی چهار نفره خواهد بود. این مملو از امکانات فنی و موجودات خواهد بود.

لوتوس جدید با مدل هایی مانند پورشه تایکان، پولستار 5 و سایر سدان های برقی سطح بالا رقابت خواهد کرد. مشخص نیست چه زم، این مدل معرفی می شود زیرا این شرکت مانند سایر بخش های صنعت با مشکلات زنجیره تامین مواجه شده است و برخی برنامه ها را متوقف کرده است. این خودرو در ابتدا قرار بود در سال 2023 معرفی شود، اما به نظر می رسد که رونمایی در سال آینده محتمل تر باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662030/lotus-electric-sedan-spied-new-p،tos/

19 ع، ها

هنوز خیلی زود است که بد،م لوتوس چه نوع سیستم انتقال قدرتی را در Type 133 ارائه می دهد، اما امیدواریم که این برنامه ها شامل تنظیمات Eletre R باشد. این کراس اوور داغ 905 ، بخار قدرت و 985 نیوتن متر (726 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. این به اندازه کافی برای رساندن آن به 62 مایل در ساعت تنها در 2.95 ث،ه است. می تواند به سرعت 165 مایل در ساعت برسد و ما تصور می کنیم یک سدان کوچکتر می تواند سریعتر و سریعتر باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.