فراری فناوری OLED سامسونگ را برای مدل‌های نسل بعدی معرفی کرد

ویگنا در طی مراسم اظهار داشت: «در بخش لو،، ارتقاء تجربه مشتری کلیدی است. از طریق این مشارکت استراتژیک با Samsung Display برای توسعه اختصاصی راه‌حل‌های سفارشی فناوری OLED، ما گام مهمی در محیط دیجیتال مدل‌های نسل بعدی خود خواهیم برداشت.»

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

سامسونگ تفاهم نامه ای را با فراری امضا کرد تا فناوری OLED را برای راه حل های جدید نمایشگر ارائه کند که در مدل های تولیدی آتی برند مستقر در مارانلو یافت می شود. این قرارداد توسط Benedetto Vigna، مدیر عامل فراری، و JS C،i، رئیس و مدیر عامل سامسونگ دیسپلی، طی مراسمی ویژه در پردیس Asan شرکت Samsung Display در کره امضا شد.

برای بسیاری از ما، سامسونگ احتمالاً بیشتر به خاطر گجت‌های هوشمندش از جمله پنل‌های LCD و LED، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، صفحه‌نمایش‌های سینمای دیجیتال، لپ‌تاپ‌ها و بسیاری دیگر شناخته شده است. با این حال، خارج از عرصه فناوری مصرف‌کننده، سامسونگ روی بسیاری از پروژه‌های دیگر کار می‌کند و در واقع یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان قطعات صنعت خودرو است که سیستم‌های اطلاعات سرگرمی، تله‌ماتیک و قطعات سیستم پیشرفته کمک راننده را ارائه می‌کند. این شرکت کره ج،ی برای همکاری جدید خود با یکی از نمادین ترین خودروسازان همکاری کرده است.

271 ع، ها

فضای داخلی فراری Purosangue 2023 دو طرف هیچ چیز دیگری در مورد توافق جدید فاش نمی کنند و هنوز جزئیات مالی در دسترس نیست. پیش از این، فراری گفته بود که استفاده از تامین کنندگان خارجی برای قطعات یا نرم افزارهای غیر ضروری را آغاز خواهد کرد زیرا پول بیشتری را برای برق رس، و پیشرانه های جدید سرمایه گذاری می کند. نقطه اوج این استراتژی جدید باید در اواسط دهه باشد، زم، که این خودروساز سوپراسپرت اولین مدل تولیدی خود را با باتری معرفی خواهد کرد.

مدیر عامل سامسونگ دیسپلی اظهار داشت: “بر اساس تخصص گسترده خود در فناوری OLED، ما آماده ارائه راه حل های پیشرفته صفحه نمایشی هستیم که استانداردهای دقیق فراری را برآورده می کند.” ما مطمئن هستیم که همکاری ما با فراری فرصتی هیجان‌انگیز برای اعمال نقاط قوت خود در زمینه ابرخودروها و تقویت موقعیت ما در بازار OLED خودرو فراهم می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا به ارتفاعات جدیدی دست یابیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/661922/ferrari-samsung-oled-partner،p-announcement/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.