ماشین مسابقه اسباب بازی جایزه بزرگ مودنا ساخته شده از مواد ABS قیمت 8000 دلار

ضرب المثل قدیمی، “تنها تفاوت بین مردان و پسران قیمت ،اب بازی های آنهاست”، مطمئناً در مورد ماشین های مسابقه ای Playforever صدق می کند. این شرکت به صنعت بی عیب و نقص و توجه به جزئیات افتخار می کند. بیش از ،اب‌بازی‌های ساده، ماشین‌های آن دقت و دوام را ارائه می‌کنند که مادام العمر است. با نگاهی به این لنز، خودروی مسابقه‌ای Moderna Grand Prix یک اثر هنری است.

طبق وب‌سایت این شرکت، هر وسیله نقلیه‌ای که تولید می‌کند از «ماشین‌های مسابقه‌ای نمادین و هواپیماهای مسابقه‌ای دهه ۱۹۲۰ و ک،یک دهه ۱۹۶۰ نیویورک، الهام‌گرفته از ،یبی متنوع از هنر، مد، طراحی سنتی و مدرنیسم است». این خودروها به جای تلاش برای تقلید از یک خودروی واقعی که با RC Camaro یا محصولات مینیاتوری هیوندای دیده‌ایم، طرح‌های ،اب‌بازی ک،یک را تکرار می‌کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/656725/modena-grand-prix-toy-racing-car/

تریم برنجی واقعی با استفاده از همان فرآیند CNC با دقت از یک ف، بلوک جامد بریده می شود. برنج با استاندارد بالایی ماشین‌کاری، سمباده‌زنی و صیقل داده می‌شود، اما ناتمام باقی می‌ماند تا به طور طبیعی در طول زمان کدر شود. در نهایت، جایزه بزرگ مودنا چرخ‌های ،تیکی جامد را دریافت می‌کند که به آن اجازه می‌دهد آزادانه بچرخد. نتیجه واقعاً یک اثر هنری است.

مدل Grand Prix مودنا جدیدترین و جاه طلبانه ترین ساخته این شرکت تاکنون است. بزرگتر از سایر وسایل نقلیه Playforever، تقریباً به اندازه یک ماشین در مقیاس 1:8 به نظر می رسد. بدنه قبل از سنباده زدن و پرداخت با دست، از یک بلوک جامد از مواد ABS با ماشینکاری CNC ساخته شده است. سپس خودروها با بالاترین درجه رنگ خودرو، که شامل یک پوشش براق UV است، تکمیل می‌شوند.

Playforever در نتیجه شیفتگی مادام‌العمر با ماشین‌های حلبی دهه 1930 و مسابقه‌های سیگار ک،یک شروع شد. هر یک از اتومبیل های آنها به این س، طراحی شده است، از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و به صورت دستی به کمال رسیده است. طرح ها با استفاده از CNC یا روش های کنترل عددی کامپیوتری، از تخیل خالق خود به شکل سه بعدی جان می گیرند. با استفاده از فرآیند CNC، هیچ محدودیتی در شکل و ظاهر خودرو وجود ندارد. هر طرح در یک خودروی نسخه محدود با کیفیت و دوام بالا طراحی شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.