بازگشت بدنه چهارچشمی فاکس فورد موستانگ با اولین جزئیات پس از 10 سال

تمیز ، موستانگ با حمام صابون شروع می شود. از برس برای تمیز ، ،مت‌هایی که به سختی قابل دسترسی هستند استفاده می‌شود. پس از شستشوی ماشین، به نظر می رسد که رنگ در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، اما برخی از نقاط ناهموار هستند. ضخامت سنج رنگ نشان می دهد که رنگ روی سقف، کاپوت و اطراف گلگیرها بسیار نازک است، بنابراین از بین بردن برخی از ،اش ها یا سایر لک ها دشوار خواهد بود.

در نهایت ،ت به اعمال پوشش سرامیکی می رسد که شامل دو کاربرد و به دنبال آن یک لایه براق است. نتیجه رنگی است که به زیبایی می درخشد. این خودرو به کیفیت یک خودروی جدید در نمایشگاه فورد نیست، اما این خودرو در عین حفظ اصالت خود بسیار قابل ارائه است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656777/four-eye-mustang-gets-detail/

ترمیم رنگ با صیقل دادن دقیق سطح شروع می شود تا ا،یداسیون و تجمع دوده از بین برود. چالش این است که رنگ بدون از بین بردن آن براق شود و باعث خونریزی لایه پرایمر شود. در نهایت، خودرو یک پوشش سرامیکی دریافت می کند، اما برای رسیدن به آن مرحله، سطح رنگ باید تمیز و کاملا آماده شود.

بازیابی پایان کار دشواری خواهد بود. برخلاف خودروهای مدرن با یک یا چند لایه رنگ که با یک پوشش شفاف محافظت می شود، این موستانگ دارای رنگ تک مرحله ای است. علاوه بر این چالش، موستانگ یک خودروی آریزونا بود، به این م،ی که مدتی را در آفتاب صحرا صرف پخت و پز می کرد.

موستانگ های چهار چشم که از سال 1979 تا 1986 تولید می شدند، نام مستعار خود را به این دلیل گرفتند که آنها تنها خودروهایی بودند که چهار چراغ جلو داشتند. قبل از آن، موستانگ و موستانگ II دارای چراغ های جلوی دوگانه با چراغ های رانندگی اختیاری بودند. بعداً آنها چراغ‌های جلویی به س، یورو دریافت ،د. مانند بچه‌ای که در مدرسه عینک می‌زد، این موستانگ‌ها به اندازه مدل‌های دیگر مورد توجه قرار نمی‌گیرند، به همین دلیل است که دیدن این عینک جالب است.

این موستانگ چهار چشمی یک کپسول زم، شش سیلندر تمیز و در حال کار است. پوشیده از گرد و غبار، به نوعی یک انبار است که نیاز به تمیز ، کامل دارد. با توجه به نمای جلو و چراغ ترمز سوم، این خودرو یک موستانگ 1986 با موتور 3.8 لیتری فورد ا، V6 است. استوک، این موتور تنها 120 ، بخار قدرت تولید می کرد، اما هنوز یکی از بدترین ماشین های عضل، دهه 1980 نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.