مرسدس بنز 7900 دلار به کارمندان با طرح تقسیم سود می دهد

این پاداش‌های سخاوتمندانه در زم، به دست می‌آید که مرسدس موافقت کرده است تا پایان دهه 47 میلیارد دلار برای تأمین مالی خط تولید برق خود هزینه کند. این برند لو، آلم، قصد دارد در سال 2030 فقط خودروهای برقی را «در جایی که شرایط بازار اجازه می دهد» ارائه دهد. برای رسیدن به آن، چندین پلت فرم جدید مانند MMA برای خودروهای جمع و جور، MB.EA برای خودروهای متوسط ​​تا بزرگ و AMG.EA برای عملکرد مهندسی کرده است. مدل ها. علاوه بر این، VAN.EA زیربنای مینی ون ها و وسایل نقلیه تجاری خواهد بود.

مرسدس به همراه شرکای خود کمتر از هشت کارخانه تولید باتری برای حمایت از خط تولید برقی در حال رشد خود خواهد ساخت. این کشور قصد دارد تا 80 درصد بودجه توسعه موتورهای احتراقی را تا سال 2026 کاهش دهد که پیامدهای مستقیمی بر نیروی کار برای کاهش هزینه ها خواهد داشت. به همین دلیل، خط تولید خودروهای کامپکت ساده‌تر می‌شود و گمان می‌رود ک، A هاچ‌، و سدان به همراه مینی‌ون ک، B کنار گذاشته شوند.

14 ع، ها

از سال 1997 مرسدس بخشی از سود را با کارمندان خود ت،یم می کند. در سال 2022، حدود 100000 کارگر پس از یک سال سودآور 2021، 6000 یورو اضافی به ،وان “نشانه احترام” به دست آوردند. پس از عملکرد خوب در سال گذشته، این ستاره سه پر خوشحال است که رکورد 7300 یورو پاداش ت،یم سود را اعلام می کند. با نرخ ارز فعلی، این رقم به بیش از 7900 دلار می رسد. پاداش چربی به حدود 93000 کارمند واجد شرایط تعلق می گیرد.

شوتینگ بریک Mercedes-AMG CLA

مرسدس پروژه های هیب، و خودروهای الکتریکی را تا سال 2025، پنج سال زودتر از برآورد اولیه، نیمی از کل فروش سالانه خود را به خود اختصاص خواهد داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632264/mercedes-bonus-employees-profit-sharing/مدیریت شرکت و شورای کار عمومی موافقت کرده اند که این پاداش یکجا ویژه را به کارگران در آلمان بپردازند. آنها پول را با حقوق ماه آوریل خود دریافت خواهند کرد. جالب اینجاست که این مبلغ حتی بالاتر از سقف پرداخت فعلی 6465 یورو است. با شروع سال مالی 2023، سیستم جدیدی برای مح،ه پاداش مشارکت در سود ایجاد خواهد شد. مرسدس می گوید استراتژی جدید “با سیستم موجود برای مدیریت هماهنگ خواهد شد.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.