نسخه Starsky And Hutch 1975 Ford Gran Torino برای حراج

این خودروی به‌روز شده فقط برای گشت‌زنی در خیابان‌های بی‌سیتی، جمع‌آوری اطلاعات از Huggy Bear، و تعقیب مجرمان و اجتناب از کاغذبازی و کاپیتان Dobey است. اما از قضا، ستاره های نمایش اصلی، پل مایکل گلیزر و دیوید سول، از ماشین متنفر بودند. آنها فکر می ،د برای یک ماشین پلیس مخفی خیلی عجیب و غریب است. شایعه حاکی از آن بود که گلسر عمداً از آن سوء استفاده کرده است، به حاشیه‌ها برخورد کرده و در زم، که فرصت پیدا می‌کند، آن را بالا می‌برد.

اما علیرغم تلاش های گلسر، گوجه فرنگی راه راه به یک ماشین قهرمان تبدیل شد، شخصیتی به محبوبیت دو شخصیت اصلی. امروز به اندازه دوج چارجر نمادین است دوک های هازارد یا کیت، Pontiac Trans Am از شوالیه سوار. در مورد این فورد گرن تورینو، تا چهارشنبه 15 مارس فرصت دارید پیشنهاد بدهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/656300/starsky-hutch-grand-torino-on-bat/

خودروهای اصلی با نام مستعار “گوجه فرنگی راه راه” بسته به سال موتورهای 400 اینچ مکعبی یا 351 ویندزور V8 داشتند. همچنین شایعه شده بود که برخی خودروها به صورت ویژه با موتور V8 460 اینچ مکعبی سفارش داده شده اند. گرن تورینو یک خودروی محبوب برای فورد بود و با محبوبیت نمایش افزایش یافت. به طور متوسط ​​در طول دوره تولید خود بیش از 400000 دستگاه در سال فروخت.

1975 Ford Gran Torino Starsky و Hutch Tribute Car

12 ع، ها

با وجود اینکه سریال اصلی بیش از 40 سال پیش به پایان رسید و بازسازی فیلم کمپی در 20 سالگی ادامه دارد، استارسکی و هاچ امروزه محبوب باقی مانده است. بسیاری از محبوبیت ماندگار آن به خاطر دو کارآگاه و شخصیت های رنگارنگی است که هر هفته با آنها روبرو می شوند. اما یکی از رنگارنگ ترین شخصیت ها ماشین راه راه قرمز و سفیدی است که آنها سوار شدند، فورد گرن تورینو مدل 1975.

نمی توان گفت که چه تعداد از فورد گرن تورینو کوپه با رنگ قرمز روشن رنگ آمیزی شده و با یک نوار سفید ثابت شده است. اما یکی از خودروها به تازگی برای فروش در Bring A Trailer ظاهر شد. به گفته مالک، این گرن تورینو 1975 دارای یک V8 429 اینچ مکعبی است که جایگزین موتور اصلی شده است و یک جعبه دنده سه سرعته اتوماتیک C4 دارد. ویژگی های اضافی شامل تهویه مطبوع، فرمان برقی، ترمزهای دیسکی جلو برقی و چرخ های 15 اینچی شیاردار ماگ است. همچنین شامل یک استریو Philco AM/FM، چراغ فانوس مغناطیسی و یک ماکت پلاک است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.