فراری SF90 Spider با قدرت 1100 اسب بخار از منصوری تغییر شکل داد

Mansory Ferrari F9XX Tempesta Celeste بر اساس SF90 Spider

منصوری همچنان بسته‌های تیونینگ پلاریزه را تولید می‌کند و آ،ین پروژه آنها بر اساس فراری SF90 Spider نیز از این قاعده مستثنی نیست. Tempesta Celeste (“طوفان آسم،”) به اندازه خودروهای کانورتیبل وحشی است و دارای یک بسته هوای شدید است که به ، نر ایتالیایی مارانلو ظاهری قطبی می دهد. جدا از انبوهی از افزودنی‌های بدنه کربن جعلی، یک اسپوی، عقب دو تکه با یک نوار منحنی LED اضافی دریافت می‌کند.

منصوری همچنین روی موتور کار کرده است، یک واحد 4.0 لیتری توئین توربو که بین محورها نصب شده است. V8 به تنهایی برای 980 ، بخار قدرت و 723 پوند فوت (980 نیوتن متر) گشتاور خوب است. در ،یب با سه موتور الکتریکی، مجموعه هیب، در مجموع 1100 ، بخار را برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت تنها در 2.4 ث،ه ارائه می دهد. به طور کلی، این ابرخودروی دراپ تاپ سرعت 221 مایل در ساعت (355 کیلومتر در ساعت) را انجام خواهد داد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

کیت بدنه فوق تهاجمی با یک سیستم اگزوز چهارگانه تهدیدآمیز و یک دیفیوزر بزرگ عقب با چراغ مه شکن F1 مانند تکمیل می شود. تقریباً تمام پانل‌های بدنه از جمله سپر جلو با کاناردهای دوتایی و لبه اسپوی، درشت، به حد زیادی رسیده‌اند. گلگیرهای تهویه‌شده کمی حال و هوای پورشه 911 GT3 RS را به شما می‌فرستند، در حالی که درپوش‌های آینه‌های جانبی اکنون به لطف ارتقاء کربن جعلی قوی‌تر شده‌اند.

منصوری تنها سه نمونه از F9XX Tempesta Celeste می‌سازد، اما هر کدام منحصربه‌فرد خواهند بود، زیرا این خودروها بخشی از سری “One of One” این تیونر هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/656379/ferrari-sf90-spider-mansory-tuning/

تیونر بحث‌برانگیز چرخ‌های OEM را با یک مجموعه س، وزن سفارشی (جلو 21 اینچی / عقب 22 اینچی) جایگزین کرده و برند منصوری را روی کالیپرهای ترمز رنگ بدنه قرار داده است. داخل چرم پوشانده شده است، فضای داخلی به همان اندازه عجیب و غریب است و برای سطوح معدودی که از چرم نمی توان استفاده کرد، کربن دارد. حتی کفپوش ها نیز با چرم آبی روشن پیچیده شده اند.

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.