نمایش دوگانگی مازراتی گرن توریسمو از دیوید بکهام را در آگهی جدید تماشا کنید

مازراتی گرن توریسمو به خط تولید این خودروساز ایتالیایی بازگشته است. جدیدترین نسخه شکل خود را که علاقه مندان و طرفداران می شناسند حفظ کرده است و مازراتی از آنها می خواهد بدانند که هنوز هم GT مورد علاقه آنهاست.

در تریم مودنا، موتور نتتونو 489 ، بخار قدرت و 442 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که در تروفئو، 550 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

موتور V6 Nettuno که برای اولین بار با MC20 معرفی شد، اکنون در GranTurismo جدید استفاده می شود. همه مدل‌های GT با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه می‌شوند، اما ترجیحات دیفرانسیل عقب را حفظ می‌کنند. سه سطح برای GranTurismo وجود دارد که یکی از آنها قدرت تمام الکتریکی را ارائه می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662064/david-beckham-s،ws-maserati-granturismo-duality-new-ad/مازراتی GranTurismo 2024 خارجی

مدل EV می تواند شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در 2.7 ث،ه و حدا،ر سرعت 198 مایل در ساعت برساند، در حالی که Trofeo و Modena می توانند به ترتیب 3.5 و 3.9 ث،ه به همین سرعت بپردازند.

Stellantis اخیراً قیمت مازراتی GranTurismo 2024 در آمریکای شمالی را افشا کرده است. قیمت پایه مودنا 174000 دلار است و مدل Trofeo از 205000 دلار در ایالات متحده شروع می شود. در کانادا، قیمت های اولیه مربوطه 222500 دلار و 262500 دلار است. شایان ذکر است که قیمت تمام الکتریکی GranTurismo Folgore هنوز اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که بیشتر از نسخه Trofeo باشد.

111 ع، ها

مازراتی در یک ویدیوی جدید به استعداد دیوید ،هام برای ارائه آن پیام توجه کرد. این فوق ستاره فوتبال با ،وان “GranTurismo and David Beckham – From You to a new you” به دو صورت در حال رانندگی با مازراتی GranTurismo جدید دیده شد – یکی تا حد امکان راحت رانندگی می کرد و دیگری با روحیه این کار را انجام می داد. می تو،د آگهی جدید را در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه مشاهده کنید.

در همین حال، مدل تمام الکتریکی GranTurismo Folgore دارای معماری 800 ولتی، فاقد صندوق عقب و از سه موتور الکتریکی 300 کیلوواتی است. حدا،ر توان ،وجی 750 ، بخار و 995 پوند فوت گشتاور است. این وسیله نقلیه همچنین دارای یک باتری استخو، T شکل در مرکز است که ظرفیت آن 92.5 کیلووات ساعت است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.