وانت بیتل فولکس واگن ساخته شده بر روی یک بی ام و E46 واگن به طرز عجیبی جذاب است



برخی از چیزها به طور طبیعی بسیار من، هستند. تعجب می کنید که چرا هیچ ، زودتر به این ایده نرسید. این ماشاپ وانت فول، واگن بیتل فرانکنشتاین بر روی شاسی BMW E46 یکی از آنها نیست. با این حال چیزی به طرز عجیبی بسیار جذاب در آن وجود دارد.

به گفته جو، مالک Jo’s Fab Lab، اگر فول، واگن پیکاپ بیتل آن را بسازد، اینگونه خواهد بود. این ایده چندان هم دور از ذهن نیست زیرا فول، واگن چندین وانت پیکاپ از جمله یک نوع از نوع 2 و یک نسخه کامیونی از VW Rabbit را تولید کرد.

اما برای جو، پیکاپ فول، واگن بیتل فرصتی برای ساختن چیزی از دو خودروی ،اب بود. او صاحب یک واگن BMW E46 بود که آن را ،اب کرد و سیستم تعلیق جلو را ش،ت. بیتل ماشین همسرش بود. یک روز او آن را به محل کار می برد و به لطف ترموستات بد موتور را “پخت” می کرد.

او همیشه می‌خواست یک وانت بیتل مدرن بسازد، اما فکر می‌کرد فاصله بین دو محور برای کارکرد آن خیلی کوتاه است. فاصله بین دو محور طول، تر BMW E46 واگن به نسبت من، تر بود. او با الهام گرفتن از دو ماشین شروع کرد.

جو بیتل را از وسط نصف کرد و بی ام و را از بین برد و شاسی، داشبورد و پانل ابزار را نگه داشت. دیدن فرمان فول، واگن بیتل که روی داشبورد BMW قرار گرفته است عجیب است، اما کار می کند. مطمئناً عجیب‌تر از بیرون زدن کاپوت بیتل و دیدن یک موتور شش سیلندر خطی BMW نیست.

تخت این کامیون از یک فورد F-150 الهام گرفته شده است. در واقع، چراغ های عقب از نسل دهم F-150 هستند و گلگیرهای عقب کمی شبیه F-150 Styleside هستند. جو جریان کامیون فورد را دوست داشت و پس از آن تخت کامیون بیتل را ساخت.

از آنجا، وانت بیتل به ،یبی از وسایل نقلیه دیگر تبدیل می شود. سقف، با سانروف پانوراما، از پژو 206 است. ،مت پایین سپر جلو متعلق به یک پورشه کیمن S 2014 است. با این حال، محصول نهایی به نوعی از منظر طراحی کار می کند.

وانت بیتل یک ملکه گاراژ نیست. جو هر روز از آن برای حمل وسایل استفاده می کند و چندین بار آن را از ،ستان به و، و اسکاتلند برده است. وقتی از او پرسیده شد که آیا کار دیگری در کامیون فول،‌واگن بیتل انجام می‌دهد، جو پاسخ داد که کروز کنترل را حفظ می‌کرد زیرا در آن سفرهای طول، مفید بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/669406/vw-beetle-pickup-built-on-bmw-e46/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.