ویدیو وال چیست بررسی انواع ویدیو وال ها و راهنمای خرید ویدئو وال | asilight

به همین علت دستگاه‌های ویدئو وال امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهند. مورد دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم، طول عمر بالای ویدئو وال‌هاست. این دستگاه از نظر طول عمر و تجهیزات فنی به صورتی ساخته شده است که حتی روزها و هفته‌ها هم روشن باشد، ویدئو وال دچار مشکل نشود. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش می‌دهد، همچنین می‌توان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد. بیلبورد ها، اماکن شهری بزرگ، اتاق های کنترل و معابر عمومی از کاربرد های این ویدئو وال ها هستند.

ویدئو وال‌های جی‌پلاس را می‌توان به‌صورت عمودی و افقی در ماتریس 2×2 چید. همچنین طراحی نمایشگر های موجود در این فضا ها می‌ بایست به گونه‌ ای باشد که متناسب با طراحی زیبای آنها باشد. در این مورد نمایشگر های ویدئو وال با ضخامت 3.5 میلی‌ متری و طراحی مینیمال نمایشگر از طراحی شیک و جذابی برخوردار هستند. شرکتی که در گذشته بهترین برند تولید پروژکتور هایی با 3 خروجی همزمان تصویر بوده با ارائه نمایشگر بسیار باریکNSL Series 46 جای خود را در مارکت پنل های LCD ثابت کرده است.

– صفحات دات پیچ ال ای دی – LED Wall

شاید به نظر پیچیده باشد ولی این کار هم به وسیله نرم افزار های کنترل ویدئو وال انجام می شود. انتخاب ویدئو وال بسته به این که میخواهید از آن چه استفاده ای بکنید، می تواند بسیار ساده و یا خیلی پیچیده باشد. در ادامه برای شما بازگو میکنیم که ویدئو وال چیست ، تجهیزات مورد نیاز برای خرید ویدئو وال چیست و نکاتی در مورد طراحی محتوای مناسب برای نمایش در آن خواهیم گفت.

ویدیو وال‌ها انواع گوناگونی دارند که هریک دارای کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. در ادامه با انواع مختلف ویدئو وال و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا خواهیم شد. نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز که به آنها تلویزیون شهری نیز گفته می شود که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد استفاده میشن. رنگ و روشنایی در اتاق‌های کنترل از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و از عوامل حیاتی برای مقایسه نمایشگرها هستند. در حالی که هر فناوری ویدئو وال روشنایی زیادی را برای استفاده از اتاق کنترل فراهم می کند، اما چالش اصلی در حفظ روشنایی ثابت در کل وال، با گذشت زمان است.

موارد استفاده تبلیغاتی و اطلاع رسانی

ال سی دی مخصوصاً برای نمایشگرهای نزدیک که در آنجا فاصله دید کمی وجود دارد مناسب است. یک ویدیو وال با جمع بندی چندین مکعب صفحه نمایش و تنظیم آنها در کنار یکدیگر ( با اشکال ۲ × ۲ یا ۳ × ۳) برای نمایش یک تصویر است به طوری که تصویر بسیار بزرگی ایجاد می کنند و تصاویر را از یک منبع ویدیویی دریافت می کنند . ویدئو وال ها بسیار ارزشمند هستند زیرا هیچ منبع نمایشی نمی تواند تصویری با وضوح بالایی ، کنتراست بالا و روشنایی یکنواخت ایجاد کند . سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده شده در ویدئو وال‌ها از یکدیگر مستقل هستند، بنابراین امکان مدیریت نمایشگرها به صورت تکی یا یکپارچه برای کاربران فراهم است. این شیوه مدیریت این امکان را فراهم می‌کند که بتوان در ویدئو وال چند تصویر مختلف یا یک تصویر بزرگ یکپارچه را به نمایش گذاشت. تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین درز یا Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست.

  • نقطه ظعف ویدئو وال ها هم وجود فواصل بین نمایشگر ها و خطوطی که به خاطر آنها ایجاد میشود است.
  • نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز هستن که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد ستفاده میشن.
  • تمرکز و دقت بالا بر روی تصاویر پخش شده به همراه کنترل دائمی از جمله ویژگی ‌های یک سیستم مانیتورینگ و نظارت کارآمد است.
  • این موضوع شاید برای تلویزیون‌های ارزان‌قیمت یا گوشی‌های تلفن همراه هزینه‌ای نباشه.
ویدیو وال چیست بررسی انواع ویدیو وال ها و راهنمای خرید ویدئو وال | asilight

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.