1977 استون مارتین ونتیج مانند یک جواهر پس از جزئیات بازسازی می درخشد

در سال 1977 استون مارتین V8 Vantage با حدا،ر سرعت 170 مایل در ساعت سریعترین خودروی جهان بود. این خودروی خیره کننده بود که از یک موتور 6.3 لیتری V8 دست ساز با قدرت 310 ، بخار و با رنگ آمیزی 20 لایه لاک استفاده می کرد و درخششی عمیق مانند جواهر به آن می بخشید. به خصوص در رنگ مشکی خوب به نظر می رسد، مانند آنچه در این ویدیو در کانال یوتیوب I Am Detailing وجود دارد.

در مرحله بعد، تریم تحت تمیز ، و پرداخت کامل قرار می گیرد. قطعاتی مانند چراغ های عقب و صفحات آستانه در برداشته شده و با دست کوبیده می شوند. چراغ‌های راهنما و چراغ‌های نشانگر جانبی تمیز می‌شوند تا لنزها و اطراف کرومی درخشندگی بالایی پیدا کنند. حتی نوک‌های کرومی روی لوله‌های اگزوز به دقت تمیز می‌شوند تا زم، که جدید به نظر برسند.

تصحیح رنگ به خصوص برای تماشای این خودرو رضایت بخش است. وقتی استون مارتین ونتیج به مغازه می رسد، لایه ای از غبار و غفلت پوشیده شده است. پس از پوشاندن روکش پنجره و سایر قطعات کرومی، رنگ بر اساس ضخامت آن جدا می شود و به درخشندگی بالایی می رسد.

در نهایت، رنگ بیرونی برای حفظ و محافظت از پوشش، سرامیک می شود. روی هر سطحی اعمال می شود و با دست به درخشندگی بالا و براق می رسد. پوشش سرامیکی از رنگ محافظت می کند و آن را مهر و موم می کند و باعث می شود به راحتی پاک شود و تمیز بماند. در خودروهایی مانند استون مارتین V8 Vantage، با لاکی که با دست مالیده شده است، سرمایه‌گذاری خوبی برای حفظ سطح ظاهری آن است.

فضای داخلی همان بررسی دقیق و تمیز ، دقیق را دریافت می کند. مانند موتور و بسیاری از خودرو، همه چیز در داخل آن، از جمله روکش چرمی با دست دوخته شده، دست ساز است. همه چیز با دست تمیز، جلا داده شده و تا براکت های کمربند ایمنی تنظیم می شود. هیچ تکه ای از فرش یا تکه های تزئینی برگردانده نمی شود.

استون مارتین V8 Vantage تکامل یافته DBS اصلی بود. در سال 1972، تولید 6 سیلندر متوقف شد و خودرو با چراغ‌های جلوی دوتایی و یک هود برجسته برای قرار دادن چهار کاربراتور وبر V8 تغییر شکل داد. برخی از منتقدان به دلیل شباهت آن به فورد موستانگ GT مدل 1969 و 1970، این مدل را به ،وان موستانگ بریت،ایی مورد تمس، قرار دادند. برخی دیگر فکر می ،د که استایل ظاهر DBS اصلی را بهبود می بخشد و Vantage را از نظر بصری به DB6 متصل می کند. در هر صورت، Vantage تا زمان ورود DB7 به ،وان برترین استون مارتین GT باقی ماند.


منبع: https://www.motor1.com/news/665928/1977-aston-martin-vantage-detail/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.