تعویض باتری تویوتا پریوس DIY را در ویدیوی خسته کننده و در عین حال رضایت بخش تماشا کنید

ویدئوی بالا روند گام به گام را نشان می‌دهد، که با شناسایی مشکل باتری پریوس شما با بررسی داشبورد برای پیام‌های خطا، نظارت بر مصرف سوخت و وصل ، یک اسکنر OBD-II آغاز شد. او نحوه دسترسی به سیستم باتری هیب، را از عقب خودرو و کار بر روی باتری واقعی برای جایگزینی سلول ها نشان می دهد. این فرآیند شامل نکات ایمنی بود که بسیار مهم هستند زیرا روی مجموعه ای از سلول های باتری کار می کنید.

احتمالا یکی از بزرگترین دردسرهایی که دارندگان تویوتا پریوس به ناچار با آن مواجه خواهند شد، زم، است که باید باتری سیستم هیب، را تعویض کنند. مطمئناً، شما فقط می تو،د ماشین خود را به نمایندگی ببرید، از آنها بخواهید یک بسته جدید به شما بفروشند و نصب را برای شما انجام دهند. با این حال، این شما را هزاران دلار پس خواهد داد.

این اولین باری نیست که کریس باتری پریوس را تعویض می کند. او یک مدل نسل دوم از تویوتا هیب، را نشان داد که قبلاً بدون هیچ مشکلی روی آن کار می کرد. و بله، او از همان مارک باتری پس از فروش استفاده کرد.

باز هم، روند بسیار خسته کننده ای بود، اما اگر می خواهید پول زیادی پس انداز کنید (و به اندازه کافی شجاع هستید که خودتان روی آن کار کنید)، در اینجا یک منبع عالی وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665931/watch-diy-toyota-prius-battery-replacement-tedious-yet-satisying-video/

برای ویدیوی بالا، کریس باتری نسل سوم تویوتا پریوس را جایگزین کرد که از سال 2010 تا 2015 فروخته شد و بسیار زشت تر از مدل شیک و نسل فعلی بود. به ،وان جایگزین، او از بسته باتری پس از فروش شرکت Electron Automotive استفاده کرد که قیمت آن 2200 دلار است و قدرت و گارانتی بالاتری نسبت به OEM دارد.

برای مقایسه هزینه، کریس از یک فروشنده تویوتا نقل قولی دریافت کرد که 4600 دلار برای بسته باتری جدید و نیروی کار برای نصب ،ن زد. با بسته باتری پس از فروش و مراحل DIY، کل پس انداز حدود 2000 دلار ،ن زده شد.

فقط در صورتی که در شرایط بالا هستید و به دنبال راهی بسیار مقرون به صرفه تر هستید، کریس فی، یک فرآیند گام به گام برای تعویض باتری ،اب تویوتا پریوس منتشر کرد. یا می د،د، اگر کار بهتری برای انجام این آ، هفته ندارید، تماشای این یک روند خسته کننده و در عین حال رضایت بخش است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.