30k جیپ به تعطیلات بهاری در Daytona برای جشن ساحل جیپ

این رویداد افراد زیادی را به دیتونا آورد، اما فراتر از آن است. این رویداد به جامعه نیز بازمی گردد. از سال 2012، جیپ بیچ بیش از 2 میلیون دلار از طریق تلاش های جمع آوری کمک های مالی یک هفته ای این رویداد جمع آوری کرده است. پردازش شده در سراسر شهرستان های فلوریدا مرکزی اهدا می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665855/jeep-spring-break-daytona-beach-cele،tion/

7 ع، ها

جیپ همچنین Wrangler 392 2024 را به نمایشگاه آورد که دارای یک موتور 6.4 لیتری V8 با قدرت 470 ، بخار است. اما ممکن است این خودروساز نبود، زیرا این خودروساز کانسپت 1978 Jeep Cherokee 4xe خود را نیز آورده بود که از پیشرانه هیب، مدرن Rubicon 4xe استفاده می‌کرد و آن را در یک مدل قدیمی قرار می‌داد. این یک استراحتگاه مرتب با زیبایی شناسی دهه 70 است.

جیم موریسون، معاون ارشد و رئیس جیپ آمریکای شمالی گفت: “جامعه جیپ به همان اندازه قوی است که من تا به حال دیده ام.” طرفداران ما همیشه عشق بی‌نظیری به این برند نشان داده‌اند و به طور باورن،ی به وسایل نقلیه جیپ خود علاقه دارند. ما بیش از 230000 علاقه‌مند به برند جیپ را در طول هفته دیدیم، و با بیش از 30000 SUV 4×4 جیپ در محل، فکر نمی‌کنم هیچ دو مورد مشابه را ندیده باشم.

جیپ کارو، از خودروهای تولیدی و خودروهای مفهومی را برای تحسین مردم به ارمغان آورد. شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند که با یک راننده حرفه‌ای پشت فرمان از مسیر موانع عبور کنند و خط تولید ۲۰۲۳ این برند، از جمله Wrangler 4xe و Grand Cherokee 4xe را تجربه کنند. طرفداران جیپ همچنین می توانستند Comp، Trailhawk 2023 را که موتور 2.0 لیتری 200 ، بخاری را در خود پنهان می کند، بررسی کنند.

موریسون رژه ساحلی جیپ را رهبری کرد و به صورت آزمایشی از مفهوم مفهومی Wrangler Magneto 3.0 EV استفاده کرد که این برند در اوایل امسال در نمایشگاه سالانه ایستر جیپ سافاری در موآب، یوتا معرفی کرد. اگر این نام آن را فاش نکرده است، این سومین تکرار Magneto است که جدیدترین آن دارای یک حالت دو مرحله‌ای برق جدید است. تک موتور الکتریکی آن توسط راننده قابل تنظیم است و بین 285 تا 650 ، بخار قدرت دارد.

جشن ساحل جیپ 2023

بیش از 30000 جیپ و 230000 شرکت کننده برای جشن امسال جیپ بیچ در Daytona فلوریدا پایین آمدند. این رویداد هفته گذشته رخ داد و در رژه روز یکشنبه 30 آوریل به اوج خود رسید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.