بنتلی و اشکودا تاجگذاری در بریتانیا را با اقلام ویژه مناسب برای یک پادشاه جشن گرفتند

،ن های تاج گذاری بنتلی

تاجگذاری پادشاه چار، سوم و ملکه کامیلا قرار است در روز شنبه، 6 می 2023، در کلیسای وست مینستر برگزار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665860/bentley-skoda-cele،te-coronation-special-items-fit-king/Skoda Superb Royal Green

13 ع، ها

بنتلی سری محدودی از بالشتک های کابین سفارشی برای ناوگان خودروهای خود تولید کرد که برای جشن ها استفاده خواهند شد. گفته می‌شود این ،ن‌ها با استفاده از ،یبی از صنایع دستی خوب و فناوری‌های پیشرفته ساخته می‌شوند و تولید هر ،ن بیش از سه ساعت زمان می‌برد.

رنگ جدید اشکودا همچنین در Octavia vRS و Kodiaq در تریم SE L Executive موجود خواهد بود. مشتریان SE L ممکن است رنگ بیرونی جدید را برای رنگ داخلی مشکی یا بژ انتخاب کنند، در حالی که ،یداران L&K می توانند یک نمای داخلی کنیاک لو، داشته باشند.

نشان تاج گذاری قبل از اینکه به دقت با دست با نزدیک به 30000 بخیه در هر نشان گلدوزی شود دیجیتالی شد. هر بالشتک با پوست هایی که از شمال اروپا تهیه شده بود و با دقت برش خورده بود تولید می شد. ،ن ها دارای طیف رنگی از جمله کریکتبال، سبز کامبرین، آبی امپراتوری و زین هستند، با لوله های برجسته بلوگا، پورپویز، نیومارکت قهوه ای مایل به زرد و آبی امپریال. اندازه و شکل ،ن ها از بالشتک های S1 Continental Flying Spur مدل 1958 از مجموعه Heritage Bentley الگوبرداری شده است.

رنگ جدید اشکودا ادای احترام به شور و اشتیاق پادشاه برای رانندگی پرفورمنس است. به ،وان شاهزاده و،، پادشاه چار، چندین بار به جمهوری چک سفر کرد و در اوایل دهه 1990 یک صندوق میراث فرهنگی با رئیس جمهور وقت واتسلاو هاول برای بازسازی بناهای تاریخی تأسیس کرد. این صندوق صومعه سابق سنت بارتولومئو و باغ های تراس زیر قلعه پراگ را بازسازی کرد. پادشاه چار، همچنین در سال های 1991، 2000 و 2010 از برنو بازدید کرد.

در همین حال، اشکودا برای جشن تاجگذاری پادشاه چار، سوم و ملکه کامیلا، رنگ جدیدی به نام رویال سبز را معرفی می کند. رنگ جدید در مدل های منتخب Superb، Kodiaq و Octavia در دسترس خواهد بود که برای نسخه های برتر در مدل های مربوطه خود محفوظ است.

3 ع، ها

بنتلی و اشکودا هر دو برای جشن تاجگذاری پادشاه چار، سوم و ملکه کامیلا در بریت،ا وارد عمل شدند. این دو خودروساز محصولات ویژه ای را برای این من،ت به ،وان ادای احترام به مراسم تاج گذاری که قرار است این هفته برگزار شود، معرفی ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.