Bentley Continental GT Azure 2024، Flying Spur مشبک‌ها و رنگ‌های جدید دریافت می‌کنند

بنتلی کانتیننتال 2024

هر دو Continental GT و Flying Spur دارای روکش های جدیدی برای قطعات آلومینیومی برس خورده در جلو و کناره ها هستند. این فرآیند شامل برس زدن بیت ها از جهات مختلف است که قرار است جلوه ای سه بعدی ایجاد کند. یک گزینه رنگ خارجی جدید به نام آبی توپاز نیز موجود است.

در حالی که اینها مدل های 2024 هستند، شایان ذکر است که کانتیننتال GT Azure به روز شده نشان داده شده در اینجا به نظر نمی رسد با نمونه های اولیه کانتیننتال GT فیس لیفت شده ای که در ع، های جاسوسی دیده ایم، مطابقت نداشته باشد. این مدل‌های استتار شده دارای نمای‌های مختلف و تغییراتی در چراغ‌های جلو هستند و می‌توانند اوا، امسال رونمایی شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/664514/2024-bentley-continental-flying-spur-new-grilles-colors/نباید کنار گذاشته شود، تریم Flying Spur در S،d ​​و S، جلوپنجره پره مستقیم را با یک الگوی ماتریسی معاوضه می‌کند. محدوده S،d ​​همچنین دارای گزینه ای برای تزئین بیرونی به رنگ خا،تری است که به گفته بنتلی کمی اسپورت بیشتری را به مشخصات Blackline اضافه می کند. مدل‌های Azure همچنین کفپوش‌های جدیدی را دریافت می‌کنند که از 100 درصد پشم خالص ساخته شده‌اند تا احساس عمیقی داشته باشند.

در مورد جنبه پایدار، بنتلی مشتاق است بگوید که اکنون هر مدل فرشی کاملاً از نایلون بازیافتی ساخته شده است. این برند لو، قبلاً از نایلون ،ر در فرآیند تولید استفاده می کرد، اما بنتلی متعهد شده است که مواد بازیافتی همان حس و راحتی قبلی را ارائه می دهد.

بنتلی با تغییراتی جزئی در Continental GT و Flying Spur وارد تابستان می شود. در واقع، در تمام مدل‌های 2024 بنتلی در مورد مواد بازیافتی تفاوت‌هایی وجود دارد، اما محور این اعلامیه بر روی کوپه و سدان آشنای این برند متمرکز است.

13 ع، ها

و از بین این دو مدل، توجه بصری به Continental GT و به طور خاص تر، تریم Azure است. یک جلوپنجره عمودی جدید را خواهید دید که در جلوی هر دو مدل GT و GTC روکش نصب شده است که از Bentayga Azure الهام گرفته شده است. چرخ های 22 اینچی ده پره Flying Spur نیز به ،وان تج،ات استاندارد پیچ ​​و مهره می شوند. بنتلی می‌گوید که همه در کنار هم، “هماهنگی بیشتر” را با سایر مدل‌های Azure به ارمغان می‌آورد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.