Nissan Z، V8 Frontier، Ariya Surfwagon Highlight SEMA 2022 فهرست

در حالی که برخی از برندها از SEMA صرف نظر می کنند، نیسان یکی از آنها نیست. این برند ژاپنی تعدادی کانسپت و ماشین‌های مسابقه‌ای را به نمایشگاه امسال می‌آورد تا نشان دهد که جدیدترین محصولاتش چقدر وحشی هستند. جدیدترین خودروی اسپورت Z ویژگی‌های برجسته‌ای دارد، اما آریا نیز سرگرم کننده است، در حالی که وانت Frontier کمک زیادی به V8 می‌دهد. و حتی یک ،یب وسوسه انگیز از ف، ک،یک با برق مدرن وجود دارد. بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم نیسان چه چیزی را برای SEMA 2022 آورده است.

Nismo Accessorized Nissan Z Concept

اگر زندگی باجا برای شما من، نیست یا یک V8 را کمی بیش از حد می‌د،د، پروژه کامیون خیاب، Nissan Frontier از کریستینا روکی متمایز است. این پیکاپ سیاه-سفید-قرمز بر اساس کابین فرانتیر کینگ ساخته شده است و دارای سیستم تعلیق سفارشی است که ارتفاع سواری را کاهش می دهد. مکمل این موضع جدید، 20 اینچی Black Rhino Kaizen، کیت بدنه Performance Lab Detroit، و چراغ های جلو دودی است. ارتقاء اصلی پیشرانه اگزوز Magnaflow cat-back است.

پروژه کامیون خیابان مرزی نیسان Nissan Nismo Off-Road Frontier V8

وحشی ترین کانسپت مبتنی بر تولید نیسان باید Ariya Surfwagon باشد. این محصول که توسط Tommy Pike Customs ساخته شده است، از روکش وینیل و تزئینات کرومی فراوان استفاده می کند تا حال و هوای ک،یک Woodie Wagon را تکرار کند. اما صادقانه بگویم، این تغییر در مقایسه با چرخ‌های فوق‌العاده ۲۰ اینچی «اسموتی» کمانچه دوم است. چرخ‌های فیروزه‌ای، درپوش‌های مرکزی کرومی و ،تیک‌های دیوار سفید تا حدی به لطف ارتفاع سواری پایین‌تر، به همان اندازه چشم نواز هستند. در نهایت، یک قفسه سقف سفارشی خانه یک جفت تخته موج سواری هفت فوتی است.

نیسان Z فرمول دریفت

آلایندگی صفر، حدا،ر خنک کننده

یک باتری 40 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی تنها 147 ، بخار قدرت و 236 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما نیسان به کمک این نکته اشاره می کند که دو برابر قدرت و سه برابر گشتاور بیشتر از Sunny است که در زمان ،وج از کارخانه در زمان ،ت ریگان از کارخانه برخوردار بود. سیستم تعلیق جلو بر اساس تبدیلی برای S13 Silvia (240SX در سواحل ما) است در حالی که در عقب فنرهای برگ ارتقا یافته دیده می شود. چرخ‌های 17 اینچی روتیفرم با ارتفاع کمتر سواری و کیت پهن بدنه هماهنگی طبیعی دارند.

فراتر از Nismo Accessozied Z، نیسان همچنین Z 1300 ، بخاری GT-R را به نمایش می گذارد که کریس فورسبرگ دریفت کننده آن در فرمول دریفت کمپین خواهد کرد. Z با مشخصات GT4 به آن ملحق می شود – نیسان برنامه های مسابقه ای 2023 خود را در کنفرانس مطبوعاتی SEMA خود به اشتراک می گذارد، اما با آمدن خودروهای GT4 به سری مسابقات IMSA VP Racing در سال 2023، شرط مطمئنی وجود دارد که Z جدید را در شمال به چالش ،شیم. مدارهای آمریکا در آینده نزدیک

نیسان تمام خودروهای مفهومی و مسابقه‌ای خود را در نمایشگاه SEMA در ، وگاس از 1 تا 4 نوامبر به نمایش خواهد گذاشت.

آ،ین و مطمئناً کم اهمیت ترین کانسپت Nismo Off-Road Frontier V8 است که حدس زدید، یک Frontier با موتور V8 است. واقعا نمی توان با عالی بودن آن بحث کرد.

پایان ماه اکتبر برای مردم عادی به م،ای فانوس جک، آب نبات و لباس است. اما برای ما که صنعت خودرو را دنبال می کنیم، مجموعه کاملا متفاوتی از لباس ها وجود دارد که اولین نمایش بزرگ خود را در نمایشگاه سالانه SEMA نشان می دهد.

اگر Ariya Surfwagon ،یبی از ک،یک و مدرن کمی بیش از حد تهاجمی است، آنگاه پیکاپ Sunny با موتور نیسان لیف ممکن است سرعت شما را بیشتر کند. همچنین محصول Tommy Pike Customs، و متعلق به خود Tommy Pike است، این ،یبی از پیشرانه نیسان لیف با یک پیکاپ Sunny 1987 است. اساساً کامل است.

در عوض، نیسان بر ارتقای عملکرد عملکردی تمرکز کرده است. موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو دارای ورودی هوای سرد با برند Nismo است که در انتظار تایید CARB است، در حالی که یک مبدل حرارتی بزرگتر موتور را در روزهای گرم در مسیر خوشحال نگه می دارد. اگزوز Nismo ضد زنگ با لوله بیرونی 2.25 اینچی باعث تنفس آزادتر و موسیقی متن بهتر می شود. نیسان ،وجی Nismo Accessorized Z را به اشتراک نمی گذارد، اما کلاچ و فلایویل جدید Nismo دو دیسکی می تواند تا 800 ، بخار قدرت و 750 پوند فوت گشتاور را تحمل کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/618893/nissan-sema-2022-ariya-z-frontier-official/

18 ع، ها

چند Zs را بگیر

Nismo Accessorized Nissan Z Concept

سیستم تعلیق به شدت ارتقا یافته دارای کویلورهای ،وله ای نیسمو است که ارتفاع سواری را حداقل چند دهم اینچ کاهش می دهد. همراه با کیت نوار نوس، با نام تجاری Nismo، کویلورها تنها تغییرات تعلیق قابل ،ید هستند. قطعات اولیه شامل یک برج بند و مجموعه کاملی از اتصالات تعلیق است. چرخ‌های جدید 19 اینچی Nismo LM-RS1 از کیت ترمز بزرگ Nismo محافظت می‌کنند. کالیپرهای شش پیستونه جلو و چهار پیستونه عقب باید قدرت توقف بسیار بیشتری را ارائه دهند، در حالی که تایرهای Bridgestone RE71RS به م،ای ،بندگی بسیار بیشتری هستند.

موتور 5.6 لیتری V8 از پیکاپ تیتان می آید و از ورودی هوای سرد با برند نیسمو و اگزوز cat-back بهره می برد. نیسان مجموع ،وجی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما باید به طور نامحسوسی با قدرت 400 ، بخار و 413 پوند بر فوت تیتان 5.6 لیتری کارخانه بهبود یابد. نیسان و فورسبرگ ریسینگ تم کامیون باجا را انتخاب ،د و یک سیستم تعلیق با مسیر عریض با کمک فنرهای Nismo/Bilstein در هر چهار گوشه، فنرهای برگی ارتقا یافته در عقب و یک محور عقب محکم تر، همچنین از تیتان، اضافه ،د. ارتفاع سواری دو تا سه اینچ افزایش می یابد، اگرچه نیسان رقم خاصی را به اشتراک نمی گذارد.

نیمی از خودروهایی که نیسان در SEMA به نمایش می‌گذارد، نشان نمادین Z را دارند، اما تنها یکی از آنها واقعاً قانونی در جاده‌ها است، و آنچه که Nismo Accessorized Z در نام غیرقابل تخیل خود فاقد آن است، عملکرد و ویژگی‌های اضافی زیبایی را جبران می‌کند. در بیرون، رنگ‌بندی سنتی نیسمو قرمز-سفید-مشکی وجود دارد و نه چیزهای دیگر – به جای بال‌های وحشی یا کیت‌های بدنه دیوانه‌وار، گرافیک Mobile1 و قطعات فیبر کربنی در داخل و خارج، مقداری از ذوق ورزش‌های موتوری را اضافه می‌کنند.

Off-Road Frontier از کیت پهن بدنه استفاده می کند که از فیبر کربن برای گلگیرهای جلو، کاپوت و کناره های جعبه استفاده می کند. اقلام اولیه شامل سپر جلوی فولادی (که شامل یک وینچ اخطار می‌شود)، ریل‌های ص،ه‌ای، و یک باربر روی تخت برای چرخ/،تیک است.

نیسان آییا سرف واگن مفهومی
پروژه نیسان س، لیف

کامیون مور

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.