پایان ماه اکتبر برای مردم عادی به م،ای فانوس جک، آب نبات و لباس است. اما برای ما که صنعت خودرو را دنبال می کنیم، مجموعه کاملا متفاوتی از لباس ها وجود دارد که اولین نمایش بزرگ خود را در نمایشگاه سالانه SEMA نشان می دهد.
Nissan Z، V8 Frontier، Ariya Surfwagon Highlight SEMA 2022 فهرست
منبع: https://www.motor1.com/news/618893/nissan-sema-2022-ariya-z-frontier-official/
Off-Road Frontier از کیت پهن بدنه استفاده می کند که از فیبر کربن برای گلگیرهای جلو، کاپوت و کناره های جعبه استفاده می کند. اقلام اولیه شامل سپر جلوی فولادی (که شامل یک وینچ اخطار میشود)، ریلهای ص،های، و یک باربر روی تخت برای چرخ/،تیک است.
نیسان تمام خودروهای مفهومی و مسابقهای خود را در نمایشگاه SEMA در ، وگاس از 1 تا 4 نوامبر به نمایش خواهد گذاشت.
اگر زندگی باجا برای شما من، نیست یا یک V8 را کمی بیش از حد مید،د، پروژه کامیون خیاب، Nissan Frontier از کریستینا روکی متمایز است. این پیکاپ سیاه-سفید-قرمز بر اساس کابین فرانتیر کینگ ساخته شده است و دارای سیستم تعلیق سفارشی است که ارتفاع سواری را کاهش می دهد. مکمل این موضع جدید، 20 اینچی Black Rhino Kaizen، کیت بدنه Performance Lab Detroit، و چراغ های جلو دودی است. ارتقاء اصلی پیشرانه اگزوز Magnaflow cat-back است.
اگر Ariya Surfwagon ،یبی از ک،یک و مدرن کمی بیش از حد تهاجمی است، آنگاه پیکاپ Sunny با موتور نیسان لیف ممکن است سرعت شما را بیشتر کند. همچنین محصول Tommy Pike Customs، و متعلق به خود Tommy Pike است، این ،یبی از پیشرانه نیسان لیف با یک پیکاپ Sunny 1987 است. اساساً کامل است.

فراتر از Nismo Accessozied Z، نیسان همچنین Z 1300 ، بخاری GT-R را به نمایش می گذارد که کریس فورسبرگ دریفت کننده آن در فرمول دریفت کمپین خواهد کرد. Z با مشخصات GT4 به آن ملحق می شود – نیسان برنامه های مسابقه ای 2023 خود را در کنفرانس مطبوعاتی SEMA خود به اشتراک می گذارد، اما با آمدن خودروهای GT4 به سری مسابقات IMSA VP Racing در سال 2023، شرط مطمئنی وجود دارد که Z جدید را در شمال به چالش ،شیم. مدارهای آمریکا در آینده نزدیک
در عوض، نیسان بر ارتقای عملکرد عملکردی تمرکز کرده است. موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو دارای ورودی هوای سرد با برند Nismo است که در انتظار تایید CARB است، در حالی که یک مبدل حرارتی بزرگتر موتور را در روزهای گرم در مسیر خوشحال نگه می دارد. اگزوز Nismo ضد زنگ با لوله بیرونی 2.25 اینچی باعث تنفس آزادتر و موسیقی متن بهتر می شود. نیسان ،وجی Nismo Accessorized Z را به اشتراک نمی گذارد، اما کلاچ و فلایویل جدید Nismo دو دیسکی می تواند تا 800 ، بخار قدرت و 750 پوند فوت گشتاور را تحمل کند.
سیستم تعلیق به شدت ارتقا یافته دارای کویلورهای ،وله ای نیسمو است که ارتفاع سواری را حداقل چند دهم اینچ کاهش می دهد. همراه با کیت نوار نوس، با نام تجاری Nismo، کویلورها تنها تغییرات تعلیق قابل ،ید هستند. قطعات اولیه شامل یک برج بند و مجموعه کاملی از اتصالات تعلیق است. چرخهای جدید 19 اینچی Nismo LM-RS1 از کیت ترمز بزرگ Nismo محافظت میکنند. کالیپرهای شش پیستونه جلو و چهار پیستونه عقب باید قدرت توقف بسیار بیشتری را ارائه دهند، در حالی که تایرهای Bridgestone RE71RS به م،ای ،بندگی بسیار بیشتری هستند.
18 ع، ها