V-12 Powered Quad با قدرت 1200 اسب بخار، به نظر می رسد مانند یک تله مرگ

V-12 Powered Quad با قدرت 1200 اسب بخار، به نظر می رسد مانند یک تله مرگ

شاسی مونوکوک ترمزهای کربن سرامیکی. یک اگزوز تیت،ومی با روکش سرامیکی. یک موتور V-12 با قدرت 1200 ، بخار. به نظر می رسد دستور العمل یک هایپرکار جدید، درست است؟ جز این نیست. اینها تنها تعدادی از ویژگی‌های موجود در Engler V12 جدید هستند، یک موتور چهارچرخ که برای رقابت با بوگاتی بهتر از هوندا TRX250X ATV به نظر می‌رسد.

Engler Automotive جزئیات خاصی را در مورد موتور ظرف یک سال فاش خواهد کرد، اما ما می د،م که قدرت تنفس طبیعی آن 700 تا 800 ، بخار در کمترین توان خود است، کمی کمتر از فراری 12Cilindri جدید. نسخه رده بالای موتور V-12 ارتقا یافته 1200 ، بخار قدرت و 885 پوند فوت گشتاور تولید می کند و این شرکت ادعا می کند که سخت ترین مقررات آلایندگی از جمله کالیفرنیا را رعایت خواهد کرد.

Engler V12 Quad

15 ع، ها

Engler V12 دارای یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه طراحی شده داخلی است که با همکاری دانشگاه فنی، دانشکده مهندسی مک،ک، در Kosice، اسلواکی ساخته شده است. وزن آن تنها 66 پوند است که ،ری از وزن 2645 پوندی آن است. Engler دارای چرخ‌های فورج منیزیم 20 اینچی است که در ،تیک‌های میشلین Pilot Sport Cup 2 پیچیده شده‌اند و همه آن‌ها با قطعات تعلیق تیت،ومی و کمک فنرهای اختصاصی به شاسی متصل می‌شوند.

این چهارچرخ دو سوار را روی صندلی‌های چرمی انعطاف‌پذیر خود قرار می‌دهد که از همان جنس کیف‌های هرمس روکش شده‌اند. ،ر صندلی را مخصوص مشتری می سازد. این صفحه نمایش دارای دو صفحه نمایش لمسی است – یکی برای تله ماتیک وسایل نقلیه و دیگری برای سیستم سرگرمی سرگرمی Apple CarPlay.

،ر V12 را بدون هیچ پدال طراحی کرد و تمام کنترل های خودرو را روی میله فرمان قرار داد. جلوپنجره قابل تنظیم ارتفاع آن با آیرودینامیک فعال پنهان در بدنه هماهنگی دارد. همچنین هیچ کمربند ایمنی وجود ندارد – اگرچه اگر قرار باشد در تصادف تصادف کنید، پرت شدن ممکن است ایمن‌تر از ماندن روی چهار چرخ باشد، زیرا بین شما و هوای آزاد هیچ گونه اتصالی وجود ندارد.

Engler Automotive تنها 10 خودرو در سال می‌سازد، اما برنامه‌هایی برای افزایش این تعداد با معرفی این چهار خودرو دارد. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش V12 در پیست قبل از ورود به خیابان های عمومی برای آزمایش در ترافیک است.

منبع: https://www.motor1.com/news/718435/engler-v12-1200-،rsepower-quad/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.