چیزی که تا زمان معرفی یک راز باقی خواهد ماند، مشخصات پیشرانه است. اولین کانسپت eRV (تصویر در گا،ی بالا) دارای یک بسته باتری 86 کیلووات ساعتی و برد تا 125 مایل بود در حالی که سیستم های داخل خودرو را نیز تامین می کرد. E-Transit کاملاً الکتریکی فورد بسته به تریم برد حدود 116 مایل را ارائه میکند و مدل سقف بلند به دلیل ناکارآمدیهای آیرودینامیکی آن متمایز است. E-Transit دارای 67 کیلووات ساعت باتری قابل استفاده است که کمتر از اولین مفهومی Winnebago است.
این ویدئو چیز زیادی از RV را نشان نمی دهد، اما به نظر می رسد مفهومی را با پنل های خورشیدی سقفی یکپارچه نشان می دهد، که می تواند به شارژ باتری های داخلی و افزایش برد کمک کند. Winnebago ممکن است تغییرات قابل توجهی در پلتفرم ایجاد کند تا نیازهای خود را برآورده کند، و ما انتظار داریم که این شرکت یک فضای داخلی درخشان نصب کند. Winnebago نه تنها eRV2 را در نمایشگاه RV SuperS،w فلوریدا در اوا، این ماه معرفی خواهد کرد، بلکه درایوهای آزمایشی محدود و فقط برای رزرو ارائه خواهد کرد.