Conquest مجهز به سلیکا قدرت کافی برای همگام شدن با ماشینهای مدرن را دارد و دیدن رقابت آن با برخی ف،ات جدید هیجانانگیز خواهد بود. داشتن 400 ، بخار در چیزی که س، باشد می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.
این خوابنده کانکست با موتور تویوتا سلیکا دارای 400 اسب بخار و AWD است
منبع: https://www.motor1.com/news/670366/toyota-celica-powered-conquest-sleeper-awd/
در زیر بدنه تمیز بیرونی یک پیشرانه کاملا متفاوت پنهان شده است. بوریس یک موتور تویوتا سلیکا، به ویژه نسل چهارم 3S-GTE را جایگزین کرد. این یک موتور با دسترسی آسان است که قوی و قابل اعتماد است. تمام آن سالها پیش قدرتی معادل 242 ، بخار داشت که در چند سال آ، دهه 1990 ساخته شد. با این حال، موتور اکنون در Conquest قدرت بسیار بیشتری تولید می کند.
این می تواند با اتانول کار کند و قدرت خودرو را به بیش از 400 ، بخار افزایش دهد. گاز پمپ معمولی قدرت ،وجی را به حدود 300 ، بخار کاهش می دهد. این ساختار شامل بیشتر پیشرانه سلیکا، از جمله سیستم تمام چرخ متحرک است که تنها قابلیتهای عملکرد خودرو را افزایش میدهد. همچنین چندین ارتقاء و سخت افزار دیگر نیز دارد.
در داخل، بوریس آن را ساده نگه داشت، صندلیهای عقب را برداشت و صندلیهای تقویتشده را از یک سوبارو WRX STI برای جلو نصب کرد، اما این صندلیها برای همیشه باقی نخواهند بود. فرمان Momo کمی اسپرت به کابین اضافه می کند، اما بقیه ،مت های داخلی نسبتا تمیز و ساده نگه داشته شده اند.
بوریس همچنین گیر،س، محور محرک، پایه و دیفرانسیل را از سلیکا گرفت. با این حال، اکنون از یک کلاچ دو دیسکی پس از سوختن از طریق یک کلاچ و یک راه اندازی تک کلاچ استفاده می کند.
هاچ ، های کامپکت دهه 90 ژاپن خودروهای محبوبی هستند که در سرتاسر جهان تیونینگ می شوند. در آفریقای ج،ی، نجیبزادهای به نام بوریس از درخت خودرو دور نشد و در Need For S،d، Gran Turismo و Fast and the Furious بزرگ شد. عشق او به ماشین تنها با افزایش سن بیشتر شد و امروز او یک Toyota Conquest بسیار خاص دارد که چیزی بیش از ظاهر زیبا برای ارائه دارد.
تویوتا ممکن است زم، که از خط مونتاژ خارج شد یک خودروی رفت و آمد بود، اما مالک، مانند بوریس به این خودروها جان تازه ای می بخشند. استایل ک،یک دهه 90 و پیشرانه قدرتمند پکیج قانع کننده ای را ایجاد می کند که می تواند رقبای خود را در مسیر مسابقه شگفت زده کند.