چه بخواهیم چه نخواهیم، ما در آغاز عصری در صنعت خودرو هستیم که در آن خودروسازان خدمات و عملکردهای خاصی را با اشتراک ارائه می کنند. پذیرش این ایده که وسیله نقلیه جدید شما دارای عملکردهای قفل شده یا قدرت بیشتری در زیر یک دیوار پرداخت است بسیار دشوار است، اما واقعیت این است که شرکت هایی مانند مرسدس بنز در حال حاضر برنامه های اشتراکی را برای برخی از وسایل نقلیه الکتریکی خود ارائه می دهند. به نظر می رسد BMW همان مسیر را دنبال نمی کند اما دلیل این تصمیم صرفاً اقتصادی است.
فرانک وبر، رئیس توسعه فنی BMW، در یک میزگرد رسانه ای در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2023 در حال انجام صحبت کرد. وبر تأیید کرد که BMW هیچ قصدی برای ارائه ارتقاء عملکرد در هوا برای وسایل نقلیه الکتریکی آینده خود ندارد (حداقل در حال حاضر) اما به طور کلی، این شرکت هیچ مشکلی در انجام این کار نمی بیند. مشکل از آنجا ناشی می شود که اگر ارقام قدرت مدلی را که قبلاً در فروش است تغییر دهید، باید این تغییرات را به مقامات نظارتی گزارش کنید. وبلاگ BMW گزارش ها.

15 ع، ها
بنابراین، به زبان ساده، BMW نمیخواهد هر بار که یک خودروی الکتریکی را ارتقا میدهد، زمان و هزینه زیادی را صرف انجام این فرآیند کند. اگر بخواهیم بین سطرها را بخو،م، شاید درآمد حاصل از حق اشتراک برای پوشش هزینههای ضوابط فنی کافی نباشد. اگر در آینده راهحلی برای سریعتر و کمهزینهتر ، این فرآیند پیدا نشود، توان ،وجی BMW EV شما همیشه نسبت به خودروساز بدون تغییر باقی میماند.
ما باید منتظر اقدامات بعدی مرسدس بنز باشیم که اخیراً اشتراک سالانه 1200 دلاری را برای قدرتمندتر ، برخی از مدل های EQ اعلام کرده است. این برنامه در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است زیرا خودروساز با “مسائل قانونی” روبرو است که مانع از راه اندازی اشتراک در اروپا می شود. ما نمی د،م که آیا مردم اشتوتگارت باید با مسائل قانونی مشابهی دست و پنجه نرم کنند یا خیر، اما فقط می تو،م امیدوار باشیم که مرسدس نیز ارتقاهای برق مبتنی بر اشتراک خود را مانند BMW را کنار بگذارد.
منبع: https://www.motor1.com/news/630520/bmw-no-ota-performace-upgrades/