قبل از کلیک ، روی بازی شرط بندی دارید؟ در غیر این صورت، بنشینید، استراحت کنید، و از برخی اکشن های مسابقه درگ هیجان انگیز لذت ببرید.
منبع: https://www.motor1.com/news/657488/tesla-model-x-plaid-drag-racing-1000-hp-911-turbo-s-too-close/
قبلا اینجا بودیم همه میدانند که تسلاهای با قدرت شطرنجی – چه مدل S و چه در این مورد، مدل X – در نوار کشش بیصدا، اما مرگبار هستند. اگر ماشینهای مسابقهای کامل برای تسلط بر این نوار ساخته شدهاند، برای پیروزی در برابر یکی چه چیزی لازم است؟ در تریم موجودی، فقط چند ابرخودرو برای چالش وجود دارد و پورشه 911 توربو S مدل 2021 یکی از آنها نیست.
در همین حال، تسلا مدل X Plaid بدون تغییر است. در این مثال، این همچنان به م،ای 1020 ، بخار قدرت با سه موتور الکتریکی و یک بسته باتری قوی است که برای این پاس ها، با حالت شارژ 94 درصد شروع می شود. به طور خلاصه، هیچ بهانه ای مرتبط با فناوری برای برد یا باخت راننده وجود ندارد.
دویدن شماره یک یک ناخن گیر قانونی بود. زمان و سرعت سپری شده 10.00 ث،ه ثابت در 140.9 مایل در ساعت در مقابل 9.92 در 142.9 بود. این تفاوت فقط هشت صدم یک ث،ه، اما قبل از نتیجه گیری، بد،د که در شروع یک دهم ث،ه تفاوت در زمان واکنش وجود داشت. به عبارت دیگر، خودرویی که با سرعت بیشتری کار میکند، ممکن است اولین بار از خط پایان عبور نکند. آنقدر نزدیک بود.
با این حال، Turbo S که در این ویدیوی DragTimes ارائه شده است، موجود نیست. این موتور که دارای تنظیم موتور با توربوهای ارتقا یافته، این،و،ها و موارد دیگر است، گفته می شود که 910 ، بخار قدرت روی چرخ ها دارد. این به راحتی به بیش از 1000 ، بخار در میل لنگ تبدیل می شود که یک جهش قابل توجه از قدرت 640 ، بخاری است که معمولاً از موتور 3.7 لیتری تقویت شده مشاهده می کنید. و البته، از طریق یک گیر،س هشت سرعته دوکلاچه با قابلیت تعویض سریع به هر چهار چرخ می رسد.
برای ثبت، ما قصد نداریم هیچ یک از سه اجرای این ویدیو را ،اب کنیم زیرا آنها بسیار خوب هستند. در واقع، ما دویدن دوم را ،اب خواهیم کرد زیرا راننده پورشه به سرعت به سرعت تعویض نمیکند و باعث میشود او زود بلند شود. اما برای بقیه، به این اعداد نگاهی بیندازید و ببینید که آیا می تو،د قبل از تماشای کلیپ، برنده را حدس بزنید.
ما قبلاً در مورد مسابقه دو صحبت کرده بودیم که ما را در مرحله نهایی قرار می دهد. این بار، هر دو راننده زمان واکنش نزدیک تری داشتند – 0.181 تا 0.110 – اما تفاوت در انتهای دیگر مسیر به طور قابل توجهی بیشتر بود. یکی از راننده ها به طور قابل توجهی بهبود یافته است، با سرعت 9.56 @ 144.9 مایل در ساعت تا 9.96 در 140.8 در لاین دیگر.