هوندا به مالکان متضرر دستور می دهد تا خودروهای فراخوان شده خود را به نمایندگی مجاز ببرند. فروشنده بازرسی انجام می دهد و دکمه های باز ، سگک کمربند ایمنی راننده و سرنشین جلو را حداقل تعویض می کند. فروشنده می تواند مجموعه سگک را بر اساس ارزیابی جایگزین کند.
این فراخوان بر مدلهای CR-V 2017-2019، Accord 2018-2019، Odyssey 2018-2020 و Insight 2019 تأثیر میگذارد. همچنین شامل 2019-2020 Acura RDX با 448613 وسیله نقلیه در کل می شود. با این حال، ،ن زده می شود که تنها یک درصد از این مشکل رنج می برند.
هوندا در حال فراخو، نزدیک به 450000 وسیله نقلیه برای کمربندهای ایمنی احتمالی معیوب است. این بر چندین مدل تولید شده بین اوا، سال 2016 و اواسط سال 2019 تأثیر می گذارد که شامل سال های مدل 2017-2020 می شود. کمربند ایمنی راننده و سرنشین جلو ممکن است با مشخصات فنی مطابقت نداشته باشد و به طور بالقوه در مک،سم قفل تداخل ایجاد کند.
به گفته اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، هوندا قبلاً فروشندگان را از فراخوان مطلع کرده است. اطلاع رس، به مالکان از اواسط آوریل آغاز خواهد شد. مالک، که قبلاً هزینه این تعمیرات را پرداخت کرده اند، واجد شرایط دریافت بازپرداخت هستند.