لگو با استفاده از لندروور دیفندر کلاسیک فروشگاه “سخت ترین دسترسی” را اذیت می کند



لگو یک کمپین تبلیغاتی در توییتر راه اندازی کرده است که شامل یک لندروور دیفندر ک،یک و یک “فروشگاه ویژه لگو” می شود.

در پست رسانه‌های اجتماعی که در زیر تعبیه شده و از طریق لینک منبع در پایین قابل دسترسی است، لگو ویدیویی از یک ع، هوایی از ارتفاعات اسکاتلند منتشر کرد که در مورد ماجراجویی‌ها صحبت می‌کرد و به «سخت‌ترین فروشگاه لگو در جهان دسترسی پیدا کرد». در این ویدیو یک Defender 110 ک،یک زرد رنگ که به‌،وان فروشگاه لگو در بالای یک کوه مشخص شده است، نمایش داده می‌شود. مونتاژ با برند لگو، لوگوی لندروور “ک،یک” و عبارت “بزرگسالان خوش آمدید” به پایان رسید.

در همین حال، خود پست رسانه‌های اجتماعی با ،و، همراه بود که می‌گوید: “حدس می‌زنم می‌تو، بگوییم… این فروشگاه کمی خارج از جاده است.

چندین چیز وجود دارد که باید از تیزر مشخص کرد. اول، واضح‌تر و واقعی‌تر این است که لگو در حال راه‌اندازی فروشگاهی در ارتفاعات اسکاتلند است. مکان دقیق آن فروشگاه هنوز فاش نشده است، اگرچه ما شک داریم که منظور شرکت ،اب‌بازی این بوده است.

با این حال، ،مت پای، تیزر به ما می گفت که لگو ممکن است چیزی در مورد یک Defender ک،یک آجری درست کند.

نکته قابل توجه، لگو چند سال پیش یک ساخت Technic از دیفندر جدید را معرفی کرد. این م،ع ک،یک فرضی با مجموعه تکنیکی متفاوت خواهد بود و می‌تواند بخشی از نمادهای لگو باشد – موضوع فرعی Lego Creator که برای بزرگسالان طراحی شده است.

گمانه زنی ما بیشتر با اطلاعات فاش شده ای است که سال گذشته منتشر شد و شایعه شده بود که یک Lego Defender ک،یک توسط این برند معرفی می شود. در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد رنگ یا عملکردهای خاص این مجموعه وجود نداشت، گفته شد که این مجموعه با 2336 قطعه وارد بازار می شود، که نشان می دهد جزئیات بسیار بالایی دارد و حتی ممکن است فضای داخلی من،ی داشته باشد. گفته می شود این مجموعه با قیمت 239.99 دلار به فروش می رسد و قرار است در تاریخ 1 آوریل 2023 منتشر شود.

با این حال، لازم است به شما یادآوری کنیم که اینها در حال حاضر فقط حدس و گمان و شایعات تایید نشده هستند، بنابراین بهتر است این موارد را با کمی نمک در نظر بگیرید. در هفته ها یا ماه های آینده بیشتر یاد خواهیم گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/657496/lege-hardest-to-reach-store-land-rover-defender-teaser/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.