تلویزیون R280i آلوده به مورچه را ببینید، بعد از یک دهه نشستن، شسته شد

TVR یک سازنده بریت،ایی غیرمعمول است که به دلیل ساخت خودروهای اسپرت س، وزن با موتورهای قدرتمند شناخته شده است. زم،، این سومین تولیدکننده بزرگ خودروهای اسپرت تخصصی در جهان بود، اما همیشه در جاده‌های ایالات متحده یک منظره نادر بود. این TVR 280i خاص اخیراً یک منظره نادر در گاراژ WD Detailing بود. اما نه فقط به این دلیل که TVR بود، بلکه TVR آلوده به مورچه بود.

WD Detailing انواع پروژه های پا،ازی خودرو را انجام می دهد و ویدیوهای زیادی را در کانال یوتیوب خود به اشتراک می گذارد. ما آنها را دیده‌ایم که با آستین هیلی اسپرایت متروکه‌ای که 31 سال بیرون نشسته بود و همچنین قهرمان سال 1955 Studebaker با بزرگترین لانه موشی که تا به حال دیده‌اند، برخورد ،د. اما آن ماشین ها هیچ شباهتی به TVR با کلونی مورچه ها ندارند.

اینکه بگوییم ماشین آلوده به اشکال است، مشکل را درست نمی کند. دو لانه زنبور بزرگ در آفتابگیر وجود دارد. فرش در حال رشد علف است. اما بدترین بخش، کلنی فعال مورچه ها است. در زیر هر لایه فرش، تیم انبوهی از مورچه‌ها را می‌یابد که به اطراف می‌دوند. این یک منطقه نیست، اما کل فضای داخلی خودرو کاملاً آلوده است. تیم WD Detailing نمی‌داند که فرش را پاره کند یا با اورکین تماس بگیرد.

TVR 280i یکی از حدود 1200 دستگاهی است که بین سال های 1984 و 1987 ساخته شده است. دارای موتور 2.8 لیتری فورد کلن V6 است و قطعات را با خودروهای مختلفی از جمله فورد سیرا، جگوار XJ-S، لوتوس اسپریت و دلورین DMC به اشتراک می گذارد. شکل ، ای آن را شبیه Triumph TR7 می کند، خودرویی که اغلب با آن اشتباه می شود.

مانند همه ویدیوهای WD Detailing، با شستشوی فشار بیرونی شروع می شود. بدنه خودرو به دلیل اینکه از فایبرگ، ساخته شده است سالم و بدون زنگ زدگی است. در کمترین زمان، ،مت بیرونی ماشین تمیز و قابل ارائه به نظر می رسد. در مرحله بعد، زمان پرداختن به فضای داخلی فرا می رسد و این زم، است که همه چیز به سمت ج، می رود.

پس از راه اندازی بمب های ،ه و اجازه دادن به ماشین در طول شب، دوباره به کار تمیز ، فضای داخلی باز می گردد. پس از انجام کار، ماشین نیمه بد به نظر نمی رسد. مشخص نیست که TVR قابل نجات است یا خیر، اما امیدواریم که اکنون که مشکل مورچه برطرف شده است، ،ی آن را دوباره زنده کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/664874/ant-infested-tvr-280i-first-wash/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.