تست تایر فراری 296 GTB در نوربرگ رینگ را تماشا کنید

یک ع، ک،یک از یک شماره قدیمی وجود دارد جاده و مسیر با مردی که کنار جاده ایستاده و سیگاری روشن می کند. در زیر او، در کنار درختی، یک فراری 512 BB ش،ته شده است. ،وان چیزی در مورد “،تیک های خوب، اما نه تایرهای عالی” می گوید. چهل سال بعد، در یک فراری متفاوت، راننده دیگری اخیراً همین فکر را کرد.

طبق توضیحات ویدیو، این خودرو یک فراری 296 GTB مدل 2023 است که برای یک سوپرتست خودروی اسپرت با کریستین گبهارت آماده می شود. امیدواریم آنها مشکلات تایرها را حل کنند و ما به زودی شاهد اجرای فراری در نوربرگ رینگ خواهیم بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/664864/ferrari-296-gtb-nurburgring-tire-test/

،بندگی بهتر مساوی است با شتاب سریع تر، مسافت ترمز کوتاه تر و نیروهای g جانبی بالاتر، که به زمان های دور بهتر می افزاید. S در میشلین پایلوت اسپورت S از شما سوپرمن یا سوپرزن نمی‌سازد، اما می‌تواند تفاوت بین پایان در وسط بسته یا روی سکو را نشان دهد.

شوخی خوب در برابر ،تیک های عالی خنده دار است، زیرا در مورد ،ی است که کار ،انه ای انجام داده و تعداد صفرهای گران قیمت پشت آن است. اما خنده دار است زیرا واقعیت دارد. برای ا،ر رانندگ، که هرگز پای خود را در پیست نمی گذارند یا ماشین خود را به حدا،ر می رساند، تفاوت بین ،تیک های خوب و عالی حداقل است. اما برای یک راننده باتجربه ماشین مسابقه، همه چیز است.

این بار فراری یک 296 GTB زرد است که در نوربرگ رینگ تست می شود. خوشبختانه، او مانند مرد 512 BB تصادف نمی کند، اما از ویدیو مشخص است که دستانش پر است. در یک نقطه، 296 GTB به شدت ترمز می کند و باعث می شود کمی دم ماهی شود. بعداً می‌توان آن را با چراغ‌های خطر روشن مشاهده کرد و با حرکت متوسطی در بخشی از پیچ‌ها در تپه‌های غلتان حرکت می‌کرد.

با بازگشت به برق، راننده از سراشیبی به سمت راست عبور می کند. او هر چهار چرخ را با دو ،تیک کاملاً در چمن از مسیر خارج می کند. او با ،یبی از مهارت و اعصاب فولادی، خط خود را اصلاح می کند و فراری زرد را با درام اندکی به پیست باز می گرداند. یک راننده با تجربه کمتر احتمالاً تصحیح بیش از حد می کرد که منجر به فرمان بیش از حد ناگه، و سر خوردن به عقب در آغوش انتظار مانع Armco می شد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.