تماشای Bugatti Chiron Super Sport Try To Beat Space Shuttle در مرکز فضایی کندی

تخت گاز تصمیم گرفتیم ببینیم که آیا یک بوگاتی شیرون سوپر اسپورت می‌تواند سرعتی بالاتر از سرعت شاتل فضایی در هنگام لمس زمین داشته باشد یا خیر. بررسی سریع در سایت رسمی ناسا نشان می دهد که موشک هنوز با سرعت 110 متر در ث،ه در دنده اصلی حرکت می کند که حدود 246 مایل در ساعت یا تقریباً 396 کیلومتر در ساعت است. هنگامی که دراگ راه اندازی می شود، این سرعت به تقریباً 95 متر در ث،ه (212.5 مایل در ساعت / 342 کیلومتر در ساعت) کاهش می یابد. سرعت بسیار خوبی برای ضربان Chiron.

اولین تحویل مشتری بوگاتی شیرون سوپر اسپرت


منبع: https://www.motor1.com/news/670937/bugatti-،ron-versus-،e-shuttle/

تأسیسات فرود شاتل در مرکز فضایی کندی، فلوریدا، زم، ساخته شد که ناسا تصمیم گرفت می خواهد از موشک های فضایی خود دوباره استفاده کند. تا جولای 2011 توسط شاتل فضایی برای فرود استفاده می شد. بخش 3.0 مایلی تسهیلات فرود اکنون برای آزمایش سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد و اخیراً به تعدادی از مالکان بوگاتی این امتیاز داده شد تا خودروهای خود را به حدا،ر برسانند. به نظر می رسد، یکی دیگر از تعقیب و گریزهای سرعت بسیار جالب دیگر نیز در جریان رویداد تست آیرودینامیک خط مستقیم توسط شرکت فرانسوی اتفاق افتاده است.

برای غلبه بر آن، این هایپرکار از موتور فوق العاده چهار توربو W16 خود استفاده می کند که با Centodieci مش، است. سوپر اسپرت با قدرت 1580 ، بخار (1175 کیلووات)، می تواند تنها در 5.8 ث،ه از حالت س، به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) برسد. با این حال، حدا،ر سرعت در اینجا مهمتر است و طبق اعداد کارخانه بوگاتی، خودرو می تواند به سرعت 273 مایل در ساعت (440 کیلومتر در ساعت) برسد. بر روی کاغذ، این باید بیش از اندازه کافی برای ش،ت دادن سرعت فرود شاتل فضایی باشد، اما عوامل زیادی وجود دارد که بر عملکرد دنیای واقعی در این آزمایش سرعت تأثیر می گذارد.

در طول این رویداد با میدان های آزمایشی ج، بومر در تأسیسات فرود شاتل، چند تلاش فراتر از علامت 249 مایل در ساعت (401 کیلومتر در ساعت) ثبت شد. ما نمی خواهیم نتایج حاصل از این دویدن را ،اب کنیم، اما واضح است که یک Chiron Super Sport می تواند به راحتی از سرعت فرود شاتل فضایی پیشی بگیرد. یا هر موشک فضایی که تا به حال بر روی تاسیسات فرود آمده باشد. با این حال، روشی که هایپرکار بدون زحمت به آن سرعت می زند، حتی چشمگیرتر است.

8 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.