Studebaker در درختان هنوز از طریق هوا در شمال ایندیانا قابل مشاهده است

درختان تأثیر مطلوبی در ایجاد تبلیغات برای Studebaker داشتند. در اوا، دهه 1930، محبوبیت سفرهای هوایی به این م،ی بود که آسمان شمال ایندیانا با هواپیماهایی که به سمت شیکاگو میدوی یا به سمت ساحل شرقی حرکت می ،د، مشغول بود. مسافران آن پروازها می توانستند به پایین نگاه کنند و نام Studebaker را که به وضوح با حروف سبز پررنگ نوشته شده است ببینند.

در سال 1926، Studebaker اولین مسیر آزمایشی اختصاصی خودرو توسط یک شرکت خودروسازی داخلی را ساخت. بیش از یک میلیون دلار هزینه داشت و شامل یک مدار بیضی شکل، یک مسیر جاده ای با پیچ های مختلف، یک لنت ترمز و سایر بخش های آزمایشی بود. در سال 1938، این خودروساز ردیفی از درختان کاج کاشت که وقتی از هوا دیده می‌شد، حروف STUDEBAKER را نشان می‌داد. طبق کتاب رکوردهای جه، گینس، این بزرگترین تبلیغ زنده روز خود بود.

Studebaker درهای خود را در سال 1966 بست و مکان های آزمایشی خود را به شرکت Bendix فروخت. بوش بخشی از تاسیسات را در دهه 1990 ،یداری کرد که در آن زمان به Bendix Woods تغییر نام داده بود. اخیراً، Navistar International، یکی از شرکت‌های تابعه Volkswagen AG که مالک برندهای Scout و International Harvester است، آن را در سال 2015 از بوش ،یداری کرد.

درختان Studebaker در سال 1985 به فهرست ملی اماکن تاریخی اضافه شدند اما شروع به پژمرده شدن ،د. گیاهان مهاجم و طوفان یخ شدید در دسامبر 2004 باعث آسیب قابل توجهی به درختان اصلی شد که توسط جنگل های اطراف مورد تجاوز قرار گرفتند. در نهایت، یک گروه داوطلب پول جمع آوری ،د و شروع به بازسازی درختان ،د، که حتی امروز هم اگر بر فراز شمال ایندیانا پرواز می کنید، هنوز به وضوح از هوا قابل مشاهده هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/670871/studebaker-trees-proving-ground/

متأسفانه، در حالی که درختان Studebaker همچنان یک کنجکاوی محبوب باقی می ماند، شرکت در روزهای سختی سقوط کرد. اگرچه در اوایل دهه 1900 با موفقیت از تولید واگن‌های ،‌کشی به خودرو تبدیل شد، اما در سال‌های پس از جنگ با فورد و جنرال موتورز تلاش کرد. خودروهایی مانند Studebaker Champion که توسط Raymond Loewy طراحی شده بود نتوانستند فروش زیادی داشته باشند تا شرکت را سرپا نگه دارند. در سال 1954 با Packard ادغام شد که در نهایت هر دو شرکت را محکوم کرد.

چیز زیادی از Studebaker، سازنده خودرو که مدت‌هاست از کار افتاده، باقی نمانده است. موزه ملی Studebaker، واقع در South Bend، ایندیانا در نزدیکی کارخانه اصلی شرکت، و باشگاه رانندگان Studebaker وجود دارد که به حفظ تاریخ شرکت اختصاص دارد. با این حال، ماندگارترین میراث این شرکت ممکن است ردیفی از درختان کاشته شده در نزدیکی پارک کانتی بند، وودز باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.